15:47 - May 15, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

زنگ خطر جمعیت گیلان به صدا در آمده است

رشت/کیمیای شمال – مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر ضرورت ترویج فرزند آوری در این استان گفت: زنگ خطر پیری جمعیت در گیلان به صدا در آمده است.
به گزارش کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی گیلان ، حجت الاسلام سعید مهدوی عصر پنجشنبه در نشست «مهندسی تبلیغ» با حضور مسئولین نهادهای و سازمانهای فرهنگی گیلان با اشاره به دغدغه‌های مصلحان ودلسوزان  اجتماعی در خصوص بحران جمعیت کشور، گفت: دشمنان نظام بیش از سه دهه است که با هجمه‌های فرهنگی کار را به جایی رسانده اند که مصلحان و دلسوزان اجتماعی نسبت به بحران جمعیت احساس خطر کنند.

وی با بیان اینکه ساماندهی امت اسلامی با نیروی انسانی جوان از شعائر اسلام است، افزود: یکی از موضوعات مهم بیانیه گام دوم انقلاب، فراهم سازی زیرساخت برای رسیدن به تمدن اسلامی بوده که نیروی انسانی و جمعیت یکی از مهمترین زیرساخت‌های لازم برای تحقق این مهم است.

حجت الاسلام مهدوی بیان کرد: متأسفانه در جنگ نرمی که دشمنان نظام در خصوص جمعیت به راه انداخته اند گیلان بیشترین ضربه را متحمل شده به نوعی که این استان سرسبز بر اساس آمارهای موجود پیرترین استان کشور است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به ضرورت ترویج و فرهنگ سازی برای افزایش جمعیت در گیلان از سوی مبلغین دینی و روحانیون و مسئولان فرهنگی در حوزه‌ها و سازمان‌ها و نهادهای مختلف، ادامه داد: باید برای مهندسی تبلیغ از رسانه‌ها، هنرمندان و همه کسانی که در حوزه فرهنگ نقش آفرین هستند کمک گرفت.

وی با بیان اینکه در صورت برنامه ریزی صحیح از این امتحان سربلند می‌شویم، گفت: مردم گیلان  متاسفانه هنوز نسبت به خطر کاهش و پیری جمعیتی که این استان را تهدید می‌کند، حساس نشدند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *