12:52 - May 15, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • پیام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن روز قدس

پیام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن روز قدس

کیمیای شمال – مساله فلسطین و دفاع از مردم مظلوم وستمدیده این کشور، در عصرحاضر بعنوان موضوعی بسیار مهم و حساس در ایران اسلامی تبدیل شده و ملت ما همواره در حمایت ازمظلومان فلسطین در خط مقدم ایستادگی و پایداری درمقابل زورگویان ومستکبرین جهانی قرار داشته و دارند.

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«مسلمین، از لبنان و قدس عزیز پشتیبانی نمایند. مسلمانان جهان باید روز قدس را روز همه‌ مسلمین، بلکه مستضعفین بدانند و از آن نقطه حساس در مقابل مستکبرین و جهانخواران بایستند، و تا رهایی مظلومان از زیر ستم قدرتمندان از پای ننشینند.»
امام خمینی (ره)

مساله فلسطین و دفاع از مردم مظلوم وستمدیده این کشور، در عصرحاضر بعنوان موضوعی بسیار مهم و حساس در ایران اسلامی تبدیل شده و ملت ما همواره در حمایت ازمظلومان فلسطین در خط مقدم ایستادگی و پایداری درمقابل زورگویان ومستکبرین جهانی قرار داشته و دارند، بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در اقدامی منحصر بفرد و شجاعانه با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز قدس، در واقع روزی تاریخی را در جهان اسلام در دفاع از مظلوم به ثبت رسانید و این بیانگراین مهم است که موضوع حمایت از فلسطین مقوله ای اساسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی‌به شمار می رود.

مضافا اینکه امسال باتوجه به وضعیت اسفناک مردم بی دفاع و ستمدیده یمن که بی رحمانه آماج سیاستهای شوم استکبارجهانی و ایادی آنها در منطقه قرارگرفته اند، راهپیمایی روز جهانی قدس با شکوه بیشتری برگزار خواهد شد.

جمعیت هلال احمر استان گیلان با تاکید بر اصول و اهداف انسان دوستانه و بنیادین خود که همواره بر دفاع از مظلوم و برائت از ظالم پافشاری می‌کند، ضمن انزجار از غاصبین و حامیان آنها از تمامی‌کارکنان، امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان دعوت می نماید، با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس همراه و همپای با مردم غیور و بیدار ایران اسلامی بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید عهدی دوباره کنند.

در پایان رهایی تمامی ملت‌های در بند از سلطه نظام استکبار جهانی و ظهور عاجل منجی عالم بشریت را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌نمایم.

 سیاوش غلامی لویه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *