08:31 - May 15, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

امام جمعه رشت:
دولت ثبات در قیمت اقلام را در اولویت قرار دهد

رشت/کیمیای شمال – نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گرانی اقلام ریز و ضروری را آسیب زا توصیف کرد و گفت: لازم است دولت تدبیر بیاندیشد و ثبات قیمت این اقلام را در اولویت قرار دهد.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از ایرنا ؛ آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت افزود: افزایش قیمت را نه فقط در اقلام بزرگ، بلکه در اقلام ریز مشاهده می‌کنیم این گرانی‌ها یک شبه بوجود نیامد و سابقه دارد.

وی اظهار داشت: مشکلات موجود متاسفانه بدلیل نگاه به متغیرهای بیرونی، بی مهری به اقتصاد مقاومتی و عدم هماهنگی میان نیروهای دولتی بوجود آمده است که طی چند سال اخیر ایجاد شده است.

خطیب جمعه رشت افزود: دولت باید قوی بوده و هوشیار باشد تا ناهماهنگی های پیشین میان مدیران بار دیگر تکرار نشود زیرا آسیب رسان است و آسیب آن نیز متوجه مردم خواهد شد.

آیت‌الله فلاحتی در خصوص انتصابات با تاکید بر جوانگرایی گفت: اصحاب فتنه خط قرمز ما هستند؛ مسئولان، فرمانداران و رجال سیاسی معاونان خود را از جوانان قرار دهند و جوانگرایی مورد اهتمام باشد.

وی سفر اخیر رییس جمهوری به گیلان را سفر خوبی دانست و سفرهای استانی را افتخار کشور عنوان کرد و گفت: اولویت های استان در این سفر مطرح شد و تخصیص ها و تصمیمات خوبی گرفته شد .

امام جمعه رشت اظهار داشت: آینده انقلاب روشن و امید بخش  است  اما دشمن بیکار نمی نشیند وتلاش می کند مردم را از دین و آیین و خدا برگرداند اما نتوانسته و دولت های جهانی در برابر ملت ما خاضع شده اند؛ ملت ایران مردمانی فکور و زنان و مردانی عاقل دارند .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *