19:26 - May 12, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

رشد ۶ درصدی بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی شعبه سه رشت

کیمیای شمال – بازنشستگان با جمعیتی افزون بر ۷۸۰۰ نفر ، شصت درصد مستمری بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی شعبه سه رشت را تشکیل میدهند .

سید محسن نعیمی رئیس تامین اجتماعی شعبه سه رشت با اشاره به اینکه بیش از ۴۵۰۰۰ بیمه شده اصلی و افزون بر ۱۳۰۰۰ نفر مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود جامعه ۱۲۶۰۰۰ نفری تحت پوشش این شعبه را تشکیل میدهند اظهار داشت : تمرکز ارائه خدمات به صورت متمرکز به بیش از ۸۳۵۰ راننده بیمه شده شهر رشت در این شعبه یکی از ویژگی های بارز آن میباشد .

وی با اشاره به اینکه تامین اجتماعی شعبه سه رشت از اوایل سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز نموده است اذعان نمود : در حال حاضر بیش از ۲۳۵۰۰ بیمه شده اجباری ، افزون بر ۵۲۰۰ بیمه شده در گروه حرف و مشاغل آزاد ، بیش از ۱۴۳۰ بیمه شده اختیاری به همراه نزدیک به ۳۵۰۰ کارگر ساختمانی از دیگر گروههای بزرگ بیمه شدگان تحت پوشش این شعبه هستند .

رئیس تامین اجتماعی شعبه سه رشت افزود : در سالجاری تعداد بازنشستگان با ۶/۶ درصد رشد از ۷۳۷۲ نفر در اسفندماه ۱۳۹۹ به ۷۸۶۲ نفر افزایش یافته است که این تعداد ۶۰ درصد جامعه مستمری بگیران تحت پوشش را در بر میگیرد .

سید محسن نعیمی خاطر نشان ساخت تعداد ازکارافتادگان تحت پوشش نیز با ۷/۱ درصد رشد از ۴۲۱ نفر به ۴۵۱ نفر افزایش یافته است . همچنین مجموع مستمری بگیران نیز با احتساب وجود دو یا چند نفر بازمانده در ۲۹۳۴ پرونده فوتی به بیش از ۱۳۲۰۰ نفر رسیده است .

وی در بخش دیگری از گزارش ارائه شده همزمان با ایام ا.. دهه فجر از صدور بیش از ۴۰۰۰ سند تعهدات کوتاه مدت در سالجاری خبر داده و اظهار داشت : ۵۷۶ مقرری بگیر بیمه بیکاری نیز از این شعبه تعهدات دریافت می نمایند .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *