19:14 - April 27, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

سرپرست اداره کل بهزیستی استان گیلان معرفی شد

کیمیای شمال – طی حکمی از سوی علی‌محمد قادری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور، سرپرست اداره کل بهزیستی استان گیلان منصوب شد.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان گیلان ؛ بر این اساس سید مهدی خدمت بین دانا به عنوان سرپرست اداره کل بهزیستی استان گیلان منصوب شد.

وی دارای کارشناسی ارشد روانشناسی است و فعالیت در ریاست بهزیستی شهرستان رشت ، معاون امور اجتماعی بهزیستی استان ، معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان و معاون پشتیبانی و منابع انسانی استان را در کارنامه خود دارد.

در حکم سید مهدی خدمت بین دانا ، سرپرست جدید این اداره کل آمده است: ” با عنایت به سیاست‌ها و رویکردهای سازمان مبتنی بر توسعه مبانی رفاه اجتماعی، توانمندسازی و خدمت‌رسانی پایدار و عزت‌مدار به آحاد جامعه هدف معزز، انتظار می‌رود حداکثر ظرفیت و توان خویش و کارکنان آن مجموعه را در راستای مدیریت بهینه امکانات و ظرفیت‌های موجود، سرمایه‌ها و منابع انسانی و بهره‌مندی از توان و همراهی تمامی کارشناسان و کارکنان توانمند و سخت‌کوش جهت نهادینه‌سازی، تقویت و توسعه اخلاق و رفتار حرفه‌ای و ترویج نگرش تخصصی به مسائل با رعایت اصول عدالت‌محوری، قانون‌مداری و پاک‌دستی و فسادستیزی اهتمام نمایید.”

گفتنی است، پیش از این دکتر حسین نحوی نژاد به عنوان مدیرکل بهزیستی استان گیلان از خرداد سال ۹۸ مشغول به کار بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *