16:52 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان در اختتامیه دومین جشنواره استانی حبیب ؛
    جشنواره حبیب یک آغاز مبارک برای ساماندهی جبهه رسانه در تقابل با شبیخون فرهنگی دشمن است

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان در اختتامیه دومین جشنواره استانی حبیب ؛
جشنواره حبیب یک آغاز مبارک برای ساماندهی جبهه رسانه در تقابل با شبیخون فرهنگی دشمن است

اختصاصی / کیمیای شمال – مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در اختتامیه دومین جشنواره استانی حبیب گفت : جنگ امروز جنگ رسانه است و باید جنگ رسانه را جدی گرفت و  جشنواره حبیب آغازی برای ساماندهی جبهه حق در تقابل با شبیخون دشمن و جنگ نرم  است.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال ؛ حجت الاسلام والمسلین سعید مهدوی با بیان اینکه این جشنواره در راستای عمل به منویات رهبری برگزار می‌شود، افزود: در خطه میرزا کوچک جنگلی ، آن مرد مبارز و اسلام خواه که برای استقلال ایران مبارزه جدی با نظام استکبار داشت در این راستا فرزندان میرزا در هشت سال دفاع مقدس صاحب حماسه های بزرگ شده اند .

وی افزود : ما تکلیف ویژه داریم حتی به این اندازه که جشنواره ای در وسع استانی برای این حماسه آغاز کنیم .

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان افزود : این حرکت همچون حرکت های دیگر که مردم متدین و دین باور و  انقلابی گیلان پیش قراول بودند همانند دوران جنگ تحمیلی که بزرگترین کاروان کمک به رزمندگان اسلام را رقم زدند و همچنین حمایت و تبعیت از رهبری در دوران فتنه لبیک گویان پیش قراول بوده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه اظهار کرد : ما می خواهیم نشان دهیم در این جنگ آخر الزمانی حق و باطل که دشمن با رسانه در حال مشوش کردن حق و باطل است و جای  خادم و خائن را عوض می کند ، گروه های جهادی تلاش کردند اما نیاز بود رسانه ای شود و جشنواره حبیب نجار سوره یس به نام نامی آن مجاهد و شیعه رسانه ای کربلا (حبیب بن مظاهر) کلید زده شد.

حجت الاسلام مهدوی به استقبال خوب جشنواره در سال اول اشاره کرد و افزود: هنوز در آغاز راه هستیم و تا زمانی که همه تشکل های دینی ما بر فنون هنری و فنی رسانه ای مسلط شوند یقینا به یک مسیر چند ساله نیاز داریم .

وی به کیفیت رو به رشد آثار جشنواره حبیب امسال نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: اگر چه با نقطه مطلوب که یک لشگر رسانه ای از اهل ایمان و تشکل های دینی برای رسیدن به جهاد تبیین است فاصله داریم اما این یک آغاز مبارک برای ساماندهی جبهه رسانه در تقابل با شبیخون فرهنگی دشمن است که از ابزار رسانه ای و هنر به شیوه بسیار پیچیده در صدد مسخ نمودن جامعه انقلابی ما خصوصا جوانان است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ رسانه‌ای و شبیخون فرهنگی خود هویت ملت ایران را نشانه گرفته است ، افزود : اهل ایمان باید مسلح به رسانه و بیان هنرمندانه شوند و این هدف جشنواره حبیب است.

حجت الاسلام مهدوی تاکید کرد: هدف جشنواره حبیب جهت دهی تشکل های دینی برای جهاد تبیین است و در جنگ آخر الزمانی جنگ روایت ها ، جنگ رسانه ای ، سخت ترین ، پیچیده‌ترین و گسترده ترین تقابل‌هاست که لازمه حضور مجاهدانه و موثر در میدان جهاد تبیین استفاده از فناوری های رسانه ایست .

تهیه و تنظیم : معصومه رفعتی خراط

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *