23:47 - May 10, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • پیام تبریک مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان به مناسبت نوروز ۱۴۰۱

پیام تبریک مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان به مناسبت نوروز ۱۴۰۱

کیمیای شمال – مهدی محبوبی حسن کیاده مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در پیامی فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱ سال « تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین » را به همه هموطنان به ویژه گیلانیان عزیز تبریک و شادباش گفت .

«یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حوّل حالنا الی أحسن الحال»

به گزارش روابط عمومی ، در این پیام آمده است؛ « فرا رسیدن رستاخیز باشکوه و پر طراوت بهاری ، مجالی است گرانبها ، برای حمد و سپاس ایزد منان و زمانی است برای اندیشیدن به خالق لایتناهی و مواهب الهی و نوروز زمانی است برای نو شدن و تازه شدن و حرکت به سوی تکامل .

در سالی که گذشت با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه جهش تولید شاهد افزایش بهره وری و پیشرفت در حوزه صنعت و به ویژه در شهرک های صنعتی استان بودیم .

سال ۱۴۰۰ را با تمام فراز و نشیب ها، غم ها و شادی ها و به خصوص مواجه شدن با شیوع بیماری کووید ۱۹ پشت سرگذاشتیم. در سالی که گذشت با یاری خداوند متعال و تلاش و ایستادگی همه جانبه صاحبین صنایع این خادمین بی منت عرصه صنعت مشکلات ، موانع و تهدیدها را به فرصت‌هایی بی نظیر مبدل ساختیم و اکنون زمان آن است که با تکیه بر تجربه گذشته و افق پیش رو ضمن تداوم گام برداشتن در مسیر رشد و پویایی بی وقفه، خود را برای اتمام پروژه های در دست اجرا و انجام پروژه های جدید آماده ساخته و همسو با تحول طبیعت بهترین‌ها را از خداوند متعال مسالت نمائیم.

با شروع سال نو و با نام گذاری سال «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» امیدوارم با تلاش روز افزون تمامی کارآفرینان و صنعتگران این مرز و بوم و همچنین مسئولان و کارگزاران صدیق و دلسوز نظام، شاهد پیشرفت در حوزه صنعت ، کار و اشتغال در سطح ملی و استانی باشیم.

انشالله در سال ۱۴۰۱ با تکیه بر الطاف بی کران پروردگار، با برنامه ریزی و تدوین صحیح اهداف ، مدیریت و بروز رسانی سیستم های جاری و با الهام از تجارب ارزنده  گام های بلندی در مسیرمتعالی شدن صصنعت استان برخواهیم داشت.

 در پایان ضمن تبریک مجدد فرارسیدن نوروز باستانی، با تفال نیکو و با امـید به فضل و رحمت الهی، آرزوی سالی سراسر شادی و سربلندی را برای مردم عزیز کشورمان به ویژه گیلانیان عزیز و همکاران زحمتکش و خدومم از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *