01:08 - April 28, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

تجربه ماندگار جشنواره ای فرهنگی اجتماعی با جوایز متفاوت و کم نظیر

کیمیای شمال – ده روز دستیاری وزیر ، اعطای امریه سربازی ، کارورزی و آموزش در شرکتهای تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و هدایای ۵۰ و ۲۰ میلیون تومانی جوایز متفاوت و کم نظیر جشنواره تجربه ماندگار را تشکیل می دهند .

به گزارش کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، این اقدام ارزشمند فرهنگی اجتماعی به عنوان نخستین جشنواره ملی تاریخ شفاهی بازنشستگان و با مشارکت دستگاههای زیر مجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مشتمل بر سازمان تامین اجتماعی ، صندوق بازنشستگی کشوری ، صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر و صندوق بازنشستگی فولاد برگزار می گردد .

حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در این خصوص در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با اشاره به اینکه بازنشستگان بزرگترین سرمایه ملی جامعه ما هستند بهره گیری از تجربیات گرانقدر و حفظ کرامت آنها را در رأس برنامه های وزارت مردم برشمرده و اظهار داشت نخستین جشنواره ملی تجربه ماندگار که مخاطب اصلی آن تمام فرزندان ، عروسها و دامادها و نوه های بازنشستگان عزیز هستند در همین راستا آغاز به کار کرد .

محمد چکشیان معاون فرهنگی و اجتماعی این وزارتخانه نیز در صفحه شخصی خود با اعلام اینکه فرزندان ، نوه ها ، عروسها و دامادهای عزیز تنها تا ۱۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند جشنواره تجربه ماندگار را فرصتی برای بهره مندی از تجربیات و درسهای زندگی فردی و شغلی بازنشستگان و فراهم کردن زمینه گفتگو و ارتباط بین النسلی برشمرد .

علاقمندان برای شرکت در این جشنواره و ثبت نام و کسب اطلاعات در زمینه ویژگی ها و نحوه ارسال آثار میتوانند به نشانی tajrobeyemandegar.ir مراجعه نمایند .

مشارکت اعضای خانواده و بستگان ، ایده های موثر ، حجم آثار ، اخلاق مداری و امانتداری ، بیان تجارب آموزنده ، رعایت دستورالعمل مصاحبه از ویژگیهای لازم جهت تایید آثار می باشد .

ده جایزه ۵۰ میلیون تومانی ، یکصد جایزه ۲۰ میلیون تومانی ، اعطای دو میلیون تومان پاداش به آثار قابل قبول ، حمایت از انتشار و چاپ آثار ، در کنار جوایز متفاوتی همچون ده روز دستیاری وزیر ، امریه سربازی و یک تا سه ماه کارورزی و آموزش در شرکتهای تابعه وزارتخانه از جوایز نفیس و کم نظیر این جشنواره می باشد .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *