19:25 - April 29, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

مراسم تکریم و معارفه رییس و سرپرست مرکز بهداشت رشت برگزار شد

کیمیای شمال – با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه، مراسم تکریم و معارفه رییس و سرپرست مرکز بهداشت شهرستان رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)، طی مراسمی با حضور دکتر سید مهدی موسوی – سرپرست معاونت توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی دانشگاه ، مراسم تکریم و معارفه رییس و سرپرست مرکز بهداشت رشت برگزار شد.
دکتر سید مهدی موسوی- سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه  در این مراسم  با اشاره به اهمیت خدمت رسانی در دوران پسا کرونا، اظهار داشت : امروز زمان آن فرا رسیده که مرکز بهداشت با جدیت بیش از پیش به انجام وظایف ذاتی خود بپردازد .
در ادامه دکتر اسماعیل نورصالحی – سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه و رییس پیشین مرکز بهداشت رشت نیز ضمن تقدیر از زحمات کارکنان مرکز بهداشت، به تشریح برنامه‌ها و اهداف آتی این مرکز پرداخت و افزود: حمایت همه جانبه مدیران ستادی در دانشگاه فرصتی فراهم نموده تا مرکز بهداشت شهرستان رشت با ارایه خدمات بهداشتی ( که شایسته مردم فهیم رشت می باشد ) به جایگاه اصلی خود ، بازگردد.
لازم به ذکر است ؛ در پایان ضمن تقدیر از زحمات رییس پیشن مرکز بهداشت رشت ،  دکتر ژاله مرتضوی – به عنوان سرپرست مرکز بهداشت رشت معرفی شد.
لازم به ذکر است ؛ دکتر مرتضوی مسئول گسترش مرکز بهداشت شهرستان رشت و کارشناس بازرسی دانشگاه علوم پزشکی گیلان را در کارنامه  کاری خود دارد.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *