14:58 - April 29, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • مسوولان شهرداری و شورای شهر رشت مطرح کردند:
    شهرداری و شورای شهر رشت در احداث بیمارستان پورسینا بیشتر همکاری می‌کنند

مسوولان شهرداری و شورای شهر رشت مطرح کردند:
شهرداری و شورای شهر رشت در احداث بیمارستان پورسینا بیشتر همکاری می‌کنند

کیمیای شمال – مسوولان شورای شهر و شهرداری رشت در نشستی که به‌منظور تسریع در احداث بیمارستان جنرال پورسینا رشت برگزار شد بر مساعدت و همکاری بیشتر این مجموعه در جهت احداث بیمارستان تأکید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)؛ دکتر سید امیرحسین علوی- شهردار رشت در حاشیه نشستی که صبح دیروز در سالن اجلاس موسسه نوین ابنیه قرارگاه سازندگی خاتم النبیا سپاه – مجری احداث بیمارستان جایگزین پورسینا – برگزار شد، با اشاره به موانع موجود در احداث بیمارستان جنرال پورسینا رشت، اظهار کرد: در طرح احداث بیمارستان پورسینا تعدادی مراکز تجاری پیش‌بینی‌شده که با توجه به وجود ادارات کل و نهادهای دولتی، بار ترافیکی در آینده افزایش پیدا خواهد کرد.
وی با بیان اینکه تاکنون تذکراتی در ارتباط با موانع احداث بیمارستان پورسینا ارائه‌شده است، افزود: علیرغم موانع موجود، مجموعه شهرداری رشت آمادگی لازم را در ارتباط با تسریع در احداث بیمارستان دارد.
دکتر محمدحسین واثق کارگر نیا، رییس شورای شهر رشت نیز با تصریح بر اینکه پارلمان شهری نگاه مثبتی به سلامت مردم دارد، تصریح کرد: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی گیلان رویکرد مثبتی در ارتباط با توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان دارد و شورای شهر نیز در این جهت همکاری لازم را خواهد کرد.
وی با اشاره به اقدامات عملیاتی مدافعان سلامت گیلان در حفظ و پایداری سلامت مردم در بحران کرونا، تاکید کرد: عملکرد رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و همکارانشان در بحران کرونا موجب شد تا بیماری کرونا در استان کنترل و توفیقاتی نیز در ارتباط با بخش‌هایی از نظام سلامت گیلان از جمله واکسیناسیون حاصل شود.
رییس شورای شهر رشت با تصریح بر اینکه این شورا و شهرداری رشت در همه زمینه‌ها آمادگی همکاری با دستگاه‌های اجرایی دارد، یادآور شد: شهر رشت در حوزه گردشگری قابلیت‌های فراوانی دارد که گردشگری سلامت از نمونه‌های آن است و ما مشتاق توسعه این بخش هستیم.
دکتر واثق کارگر نیا با اشاره به موانع موجود در احداث بیمارستان پورسینا، خاطرنشان کرد: لازم است کارشناسی تخصصی از سوی پلیس راهور انجام شود تا از الان گره‌های ترافیکی احتمالی احداث بیمارستان پورسینا شناسایی و مجری و پیمانکار نسبت به رفع آن‌ها چاره‌اندیشی کنند.
وی با تأکید بر اینکه سلامت مردم را باید تومان با رفاه شهری فراهم کرد، افزود: همان‌گونه که سلامت مردم در اولویت قرار دارد، معضل ترافیک نیز از دغدغه‌های مردم است و باید به آن توجه شود.
گفتنی است؛ صبح امروز دکتر اسدالله عباسی- استاندار گیلان به همراه دکتر ارسلان سالاری – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، سردار سید علی آقازاده – نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، عباس صابر – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان، سید امیرحسین علوی – شهردار و محمدحسین واثق کارگر نیا – رئیس شورای شهر رشت و همچنین جمعی از مسئولان استانی و شهر رشت و همچنین نمایندگان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه از محل احداث بیمارستان جایگزین پورسینا، بازدید کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *