00:48 - May 9, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

راه اندازی مجدد۶۸ واحد صنعتی راکد استان گیلان در سال ۱۴۰۱

کیمیای شمال – معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در مصاحبه با واحد خبر صدا و سیمای مرکز گیلان ، از راه اندازی مجدد۶۸ واحد صنعتی راکد استان گیلان در سال ۱۴۰۱خبر داد و گفت: عزم مسئولان استان بر فعال سازی واحد‌های صنعتی و جلوگیری از هدر رفت بیشتر منابع و سرمایه گذاری است.

عزیز الله قربانی در جلسه کمیته احیا و فعال‌سازی واحد‌های صنعتی راکد در گیلان گفت:  مسئولیت توقف تولید و عواقب آن بر عهدهبانک و یا هر نهاد‌ی است که آن شرکت صنعتی را تحت تملک گرفته و به تعطیلی کشانده است.

وی تاکید کرد : باید در اسرع وقت و به هر شکل ممکن مسائل حقوقی و چالش‌های پیش روی واحد‌های صنعتی رفع و تعیین تکلیف شوند تا این واحد‌ها بلافاصله به چرخه تولید بازگردند.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت : واحدهای تولیدی که در تملک بانک‌ها ، تامین اجتماعی و سایر نهاد‌ها می باشند بایستی با برنامه زمانبندی دقیق این واحد‌ها را یا خود مالکان فعال کنند و یا به افراد ذیصلاح واگذار شوند.

وی در ادامه افزود :در سال ۱۴۰۱ به لطف خدا و همت همه دستگاه های مربوطه میبایست ۶۸ واحد صنعتی راکد در استان گیلان راه اندازی مجدد شود .

قربانی در پایان بهره مندی از توان داخلی و مراکز علمی در احیاء واحد‌های راکد را  در اولویت دانست و اضافه کرد:  استفاده از ظرفیت شرکت‌هایدانش بنیان و مراکز پژوهشی برای توانمندسازی و ارتقای دانش فنی و تولید در اولویت قرار داردتا از وضعیت ماشین آلات فرسوده قبلی فاصله بگیریم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *