05:47 - May 20, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

اختلافات شخصی عامل ربايش کودک 18 ماهه

کیمیای شمال – فرمانده انتظامی استان از وقوع آدم ربایی کودک 18 ماهه و دستگيری آدم ربا در شهرستان تالش خبر داد و گفت: متهم در اعترافات خود انگيزه آدم ربایی را اختلافات شخصی اعلام کرد.

سردار “عزيزاله ملکی” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پليس در تشريح اين خبر اظهار‌داشت: در پی اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يک مورد آدم ربایی در شهرستان تالش، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعلامي اعزام شدند.
وي افزود: اکيپي مجرب از کارآگاهان آگاهي شهرستان تالش با حضور در صحنه جرم، بررسي موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامي استان گيلان با اشاره به اينکه در بررسي‌هاي صورت گرفته و با به کارگيري روش‌هاي نوين و علمي پليسي هويت آدم ربا مشخص شد، خاطرنشان کرد: پليس در ادامه تحقيقات خود موفق به شناسايي مخفيگاه آدم ربا در يکي از استان‌هاي همجوار شد.

اين مقام ارشد انتظامي با اعلام اينکه پس از هماهنگي قضائي، اکيپي از ماموران انتظامي شهرستان تالش به مخفيگاه متهم اعزام شدند، تصريح کرد: متهم 36 ساله پس از رويت ماموران قصد فرار و متواري شدن را داشت که با اقدام به موقع و ضربتي کمتر از 24 ساعت دستگير و به مرجع قضائي معرفي شد.
سردار ملکي در پايان با بيان اينکه متهم در اعترافات خود انگيزه آدم ربايي را اختلافات شخصي عنوان کرد، گفت: کودک 18 ماهه در سلامت کامل به آغوش خانواده بازگردانده شد.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *