18:48 - April 29, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • از نظرات اصحاب رسانه در تصمیم گیری های کلان فرهنگی هنری به جد استفاده خواهیم نمود

از نظرات اصحاب رسانه در تصمیم گیری های کلان فرهنگی هنری به جد استفاده خواهیم نمود

کیمیای شمال – مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه رویکرد روابط عمومی ها تقویت ارتباط با رسانه ها باشد، گفت: تشکیل اتاق فکر و گروه های مشورتی در مدیریت افکار عمومی نقش مهمی دارد.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، رضا ثقتی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه تقدیر از روابط عمومی‌های ادارات شهرستانی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان که در خانه تاریخی شهید میرزا کوچک خان برگزار شده بودبا اشاره به نقش مهم روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی عملکرد سازمان‌ها، نهادها، اظهار کرد: بی توجهی به این حوزه آسیب‌های فراوانی به دنبال دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تأکید بر به روز بودن روابط عمومی‌ها، گفت: نشست‌های فصلی باید برگزار و آخرین سیاستگذاری‌های دولت به روابط عمومی اطلاع رسانی شود.
وی با بیان اینکه امروز میدان عملیات کار فرهنگی  در زمین رسانه‌ها است، اضافه کرد: اگر سازمان ها و نهادها بخواهند نسبت به رسانه و حوزه اطلاع رسانی با اولویت نگاه  نکنند قطعاً موفقیتی نیز نمی‌تواند کسب کنند.
ثقتی با اشاره به اینکه باید از همه امکانات، نیرو و تجهیزات در بخش اطلاع رسانی استفاده شود، گفت: در روزهای اخیر و اجرای طرح هدفمند سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها  تمرین خوبی برای سازمان‌ها و مسئولان بوده که به نقش مهم رسانه‌ها را در تمام امور به کار ببندند
وی با بیان اینکه امروز دولت  نگاه ویژه ای به حوزه رسانه و اطلاع رسانی دارد  اضافه کرد: ورود رسانه و توجه به اطلاع رسانی سبب ایجاد آرامش در جامعه و افکار عمومی شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به رویکرد جدید این اداره کل در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی‌ها، گفت: باید اتاق فکری در سطح شهرستان‌ها با حضور رسانه‌های فعال تشکیل شود.
وی با تأکید بر اینکه نگاه و رویکرد در حوزه فرهنگ و هنر باید فرا سازمانی باشد و در همین راستا نیازمند تقویت اتاق‌های فکر و گروه‌های مشورتی با رسانه‌ها هستیم، ادامه داد: تقویت ارتباط با رسانه‌ها باید در دستور کار روابط عمومی‌ها باشد.
ثقتی با بیان اینکه باید رویکرد کلان نگری در حوزه مدیریت افکار عمومی داشته باشیم، اضافه کرد: یکی از تکالیف روابط عمومی‌ها استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در همه امور است.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *