09:31 - May 16, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در جمع مسئولان روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان‌ها تأکید کرد:
    استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت‌های اطلاع رسانی برای آگاهی بخشی به مردم، رسانه‌ها و ارکان حاکمیت در استان‌ها

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در جمع مسئولان روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان‌ها تأکید کرد:
استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت‌های اطلاع رسانی برای آگاهی بخشی به مردم، رسانه‌ها و ارکان حاکمیت در استان‌ها

کیمیای شمال – معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ارتقاء شاخص‌های عملکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در سطح کشور را نتیجه مجموعه اقدامات مدیران و روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها در سال گذشته اعلام کرد.
به گزارش کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ، علی رسولیان با بیان این مطلب در نشست ارتباط تصویری برخط با مسئولان روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها، ضمن تبریک فرارسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، از تلاش‌های مدیریت روابط عمومی این سازمان و شرکت‌های استانی تابعه برای ایجاد ارتباطات مؤثر با ذینفعان و اطلاع رسانی مناسب اقدامات و دستاوردهای حوزه صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی تقدیر کرد.

وی به نقش مهم روابط عمومی‌ها در ایجاد و گسترش ارتباطات درون و برون سازمانی اشاره کرد و گفت: انتقال پیام، اقناع مخاطب، دریافت بازخورد و اقدامات اصلاحی سازمان در راستای رفع یا کاهش موانع و مشکلات مردم، از مهم‌ترین کارکردهای روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از مسئولان روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها خواست در ارتقاء ارتباطات اجتماعی مدیران عامل و کسب نظرات، انتقادات و پیشنهادات همکاران، سرمایه گذاران، صنعتگران و اصحاب رسانه به منظور بهبود مستمر اقدامات و برنامه‌های سازمانی بیش از پیش بکوشند.

رسولیان همچنین بر ارتباطات مؤثر مدیران عامل و معاونان شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها با اصحاب رسانه و پاسخگویی مناسب، به‌جا و به موقع به حساسیت‌های افکار عمومی بر اساس مشاوره مدیریتی روابط عمومی‌ها تأکید کرد.

وی با اشاره به پروژه‌های تحولی جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت و اقدامات مؤثر انجام شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور افزود: نیاز امروز هر سازمانی، ارتباط پیوسته با افکار عمومی است که باید با استفاده از مجموعه امکانات، روش‌ها و ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی روزآمد و مناسب، برنامه‌ها، اقدامات و دستاوردهای صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی برای مردم تبیین شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: احیاء واحدهای راکد و افزایش ظرفیت واحدهای نیمه فعال، تأمین زیرساخت‌های صنعتی لازم مانند آب و برق، تأمین انرژی‌های تجدید پذیر از طریق فناوری‌های جدید، توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و کسب و کارهای کوچک، از جمله برنامه‌های مهم سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سال جاری است که باید با اطلاع ‌رسانی مناسب به آگاهی افکار عمومی برسد.

رسولیان ادامه داد: مجموعه اقدامات سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در حوزه تأمین زمین و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در کشور از اهمیت و اثربخشی بالاتری نسبت به سایر بخش‌ها برخوردار بوده است، به‌طوری که هم‌اکنون این سازمان از جایگاه مهمی در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برخوردار بوده و بخش مهمی از بسته دانش بنیان وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز به این سازمان اختصاص داده شده است.

وی به اقدامات بی نظیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها برای احیاء واحدهای راکد و افزایش ظرفیت واحدهای نیمه فعال به‌عنوان مطالبه مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری نیز اشاره کرد و از مسئولان روابط عمومی خواست از تمامی امکانات و ظرفیت‌های اطلاع رسانی برای آگاهی بخشی به مردم، رسانه‌ها و ارکان حاکمیت در استان استفاده شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تأکید کرد: مجموعه اقدامات دولت در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم و عواید اصلاح نظام اقتصادی کشور در عین فشارهای سیاسی دنیا باید به اطلاع مردم رسانده شود تا به امید بخشی و اعتماد آفرینی بیشتر بیانجامد.

رسولیان در پایان با تأکید بر پاسخگویی هرچه بهتر مدیران عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها به مردم، بار دیگر از روابط عمومی‌ها خواست با ایجاد و توسعه ارتباطات با ذینفعان، در راستای افزایش رضایتمندی سرمایه گذاران، صنعتگران و تولید کنندگان گام‌های مؤثرتری برداشته شود.

در این نشست، امید ساعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به تشریح دیدگاه‌ها و برنامه‌های این شرکت مادر تخصصی در حوزه‌های ارتباطات، اطلاع رسانی، روابط عمومی الکترونیک، تبلیغات و انتشارات، پژوهش و افکارسنجی پرداخت و در ادامه هریک از مسئولان روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها، گزارشی از عملکرد و اقدامات خود در سال گذشته ارائه کردند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *