20:30 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

طی تعطیلات اخیر ؛
۴۹۰ هزار خودرو وارد گیلان شد

کیمیای شمال – مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: براساس امار دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شمار ستان از یازدهم تا پایان وقت پانزدهم خردادماه جاری؛  ۴۸۹ هزار و ۳۰۴ دستگاه خودرو وارد گیلان شد که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از ایرنا ؛ فریبرز مرادی بیشترین میزان ورودی به استان را طی مدت یاد شده؛ از محور آزادراه قزوین- رشت با ۲۳۱ هزار و ۷۹۱ خودرو و پس ازان محور رامسر- چابکسر با ۱۳۲ هزار و ۱۳۸ خودرو عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان همچنین اظهار داشت: بیشترین میزان ورودی خودروها به استان از یازدهم تا پایان وقت پانزدهم خرداد ماه جاری؛ روز جمعه سیزدهم خرداد ماه با ۱۳۰ هزار و ۷۹۴ وسیله نقلیه بوده است.

وی به تعداد خودروهای خارج شده از استان طی تعطیلات اخیر نیز اشاره و بیان کرزد: همچنین طی این مدت؛ ۳۹۸ هزار و ۱۳۱ دستگاه خودرو از استان خارج شد که افزایش ۱۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته  و ۱۴۶ درصدی نسبت به ۲ سال قبل را نشان می دهد.

مرادی افزود: بیشترین میزان خروجی از طریق آزادراه رشت- قزوین با تعداد ۱۴۵ هزار و ۶۲۷ دستگاه خودرو  بوده که از این تعداد ، ۱۳۵ هزار و ۱۸ دستگاه خودرو  روز یکشنبه پانزدهم خردادماه از استان خارج شده اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *