22:39 - May 9, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

نشست هم اندیشی با معاونت هماهنگی توزیع توانیر برگزار شد

کیمیای شمال – در این نشست که بصورت ارتباط تصویری ویدئو کنفرانس با حضور تعدادی از شرکت های توزیع برق سراسر کشور برگزار شد،حمیدرضا پیرپیران معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با مهم وحیاتی خواندن موضوع مدیریت مصرف بر ضرورت همکاری، تعامل و همدلی مردم برای عبور موفق از پیک تابستان ۱۴۰۱ تاکید و خاطرنشان کرد که گذر از پیک تابستان، با همراهی مردم و مسئولان محقق خواهد شد.

وی  در این نشست با اشاره به این که هرگونه خلل در اجرای درست برنامه های مدیریت بار در یک استان، باعث ایجاد فشار به سایر استان ها می شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر، ظرفیت و تاسیسات قابل قبولی در کشور وجود دارد که می توان با استفاده از راهکارهای خلاقه و ارتباط موثر تمامی شرکت های توزیع برق کشور با یکدیگر از این تاسیسات، حداکثر استفاده را برد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: برنامه های مدیریت بار با دقت تدوین شده و اجرای صحیح و منظم آن می تواند عبور از فصل اوج مصرف برق را تسهیل کند.

گفتنی است این جلسه با حضور قائم اجرائی در امورشهرستانها،معاون فروش و خدمات مشترکین،سرپرست توزیع برق شهرستان رشت و جمعی از مدیران ستادی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برگزار شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *