09:12 - May 9, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در بازدید از کلانشهرعنوان کرد ؛
    «کلانشهر» در جذب اعتماد مخاطب، کارنامه درخشانی دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در بازدید از کلانشهرعنوان کرد ؛
«کلانشهر» در جذب اعتماد مخاطب، کارنامه درخشانی دارد

کیمیای شمال – تولید محتوا از ویژگی‌های خوب پایگاه کلانشهر است و کسب رتبه سوم این رسانه در بین پایگاه‌های خبری استان، نشان از فعالیت‌های مطلوب کلانشهر دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، عصر دیروز، چهارشنبه هجدهم خردادماه ،
رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از پایگاه خبری و تحریریه رسانه کلانشهر بازدید کرد.
 مدیر کل فرهنگ و ارشاد گیلان از عملکرد کلانشهر در اطلاع‌رسانی طی سال‌های گذشته گفت: پایگاه خبری کلانشهر از جمله رسانه‌های استان است که اخبار را درست و سریع به مردم می‌رساند.
ثقتی افزود:علی رغم آنکه زمان زیادی از فعالیت پایگاه خبری کلانشهر نمی‌گذرد اما در راه و روش مانند یک رسانه ۴۰ ساله عمل کرده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه به اعتماد بالای افکار عمومی به کلانشهر اشاره کرد و ادامه داد: این رسانه از لحاظ جذب اعتماد مخاطب، کارنامه درخشانی دارد و حرکات مثبت این رسانه همچنان مطلوب و رو به جلو است.
این مسئول فرهنگی استان افزود: موجب افتخار است که رسانه‌هایی در گیلان نظیر پایگاه خبری کلانشهر در خبررسانی سریع و شفاف عمل می‌کنند.
ثقتی در ادامه به ویژگی مهم کلانشهر در خصوص شهروند-خبرنگار اشاره و خاطرنشان کرد: اجرای این امر مهم در ارتقای سرعت خبر‌رسانی این رسانه ارزشمند، موثر بوده است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان توضیح داد: گاهی اخباری نظیر آتش گرفتن یک مکان در رشت قبل از رسیدن آتش نشانی در این پایگاه خبری منتشر می‌شود که جای تقدیر دارد و ‌امیدواریم این سرعت و دقت پایگاه کلانشهر همچنان استمرار داشته باشد.
ثقتی، اشراف پایگاه خبری کلانشهر به موضوعات مختلف در فضای مجازی را هم مایه دلگرمی دانست و گفت:ضریب بالای اعتماد مردم به این رسانه یکی دیگر از ویژگی‌های «کلانشهر» است.
او اضافه کرد:صحت خبر‌های این رسانه، هر روز بر تعداد مخاطبانش می‌افزاید و این چنین فضای رسانه‌ای در گیلان مایه مباهات استان است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود:اخبار پایگاه خبری کلانشهر حاکی از آنست که این رسانه با سلایق مختلف مخاطب آشناست و به همین دلیل خبر‌هایی با نیاز روز جامعه را منعکس می‌کند.
تین مسئول فرهنگی گفت:باید تلاش بیشتری در جهت اطلاع‌رسانی دقیق به مردم صورت بگیرد چون شرایط جامعه حساس است و مردم به آرامش و امنیت روانی بیشتری نیاز دارند.
ثقتی خاطرنشان کرد: تولید محتوا از دیگر ویژگی‌های خوب پایگاه کلانشهر است و کسب رتبه سوم این رسانه در بین پایگاه‌های خبری استان، نشان از فعالیت‌های مطلوب کلانشهر دارد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: وجود عدالت رسانه‌ای در کلانشهر مشهود است و از محلات مختلف رشت و گیلان در این رسانه خبر منتشر می‌شود که این امر موجب رضایتمندی شهروندان شده است؛ به خصوص اقشاری که تریبونی در جامعه برای انتقال مشکلاتشان ندارند  و این رسانه را صدای خود می‌دانند.
ثقتی در پایان اظهار ‌امیدواری کرد که همچنان شاهد کسب موفقیت‌های روز افزون و انتشار اخبار در پایگاه خبری کلانشهر باشیم.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *