23:31 - April 29, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • بررسی چالش های زیست محیطی بندر کیاشهر در بازدید میدانی معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست

بررسی چالش های زیست محیطی بندر کیاشهر در بازدید میدانی معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست

کیمیای شمال – به منظور رفع چالش های زیست محیطی بندر کیاشهر و پارک ملی بوجاق بازدید میدانی با حضور معاونت محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان ، مدیرکل ، نماینده مجلس و فرماندار از این مناطق انجام گرفت.


به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست گیلان ، در بازدید مشترکی که عصر پنج شنبه نهم تیرماه ۱۴۰۱ با حضور دکتر مجتبی ذوالجودی معاونت محیط زیست دریایی وتالابهای سازمان ، دکتر رضا زمانی مدیرکل حفاظت محیط زیست و مهندس  ابراهیم نجفی نماینده مردم آستانه اشرفیه از بندر کیاشهر بعمل آمد ، مهمترین چالش های زیست محیطی این شهر مورد بازدید و بررسی قرار گرفت .

در این بازدید میدانی مهندس نجفی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس  شورای اسلامی گفت : با توجه به تهیه طرح توسط مشاور محیط زیست استان گیلان مبنی بر استفاده از ظرفیت گردشگری بندرکیاشهر ، مردم انتظار دارند که سازمان حفاظت محیط زیست نسبت به تصویب طرح گردشگری تهیه شده برای مجموعه پارک ملی بوجاق و بندرکیاشهر اقدام نماید و ریاست محترم سازمان طی مکاتبه ای با دولت ظرفیت اول بندر کیاشهر را با لحاظ مسایل صید و صیادی ، گردشگری اعلام نماید .
دکتر مجتبی ذوالجودی در این بازدید ضمن پاسخگویی به سوالات مردمی اظهار داشت درخواست های  عنوان شده توسط نماینده محترم در شورای مربوطه در سازمان مطرح و طبق قوانین و شرایطی که وجود دارد بررسی و اعلام نظر خواهد شد .
در ادامه دکتر رضا زمانی مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان نیز گفت : نگاه سازمان و اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان بر حفاظت وبهره برداری خردمندانه از مناطق و  مشارکت ذینفعان است .

وی افزود زحمات مامورین و محیط بانان پرتلاش حفاظت محیط زیست موجب شده که این طبیعت خدادادی  و مناطق چهارگانه حفظ شود لذا این اطمینان به مردم داده میشود که نگاه محیط زیست در تهیه طرح گردشگری در این شهرستان در راستای حفاظت و بهره برداری خردمندانه است.
در این بازدید جوامع محلی حاضر نیز به بیان مشکلات و چالش های زیست محیطی خود در این متطقه پرداختند و پاسخ های لازم توسط معاون سازمان ،  مدیرکل محیط زیست و سرپرست اداره پارک ملی خشکی _ دریایی بوجاق ارائه شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *