09:57 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

شهرداری آستانه اشرفیه زباله ی تر شهروندان را خریداری می کند

کیمیای شمال – با هدف جلب مشارکت و ترغیب شهروندان به اجرای تفکیک زباله از مبدأ و درب منازل، شهرداری آستانه اشرفیه زباله های تر شهروندان را خریداری می کند.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست گیلان ، رامین حسین زاده سرپرست اداره حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه با اعلام این خبر گفت: شهرداری آستانه اشرفیه با هدف ترغیب شهروندان به تفکیک زباله از مبدا و به منظور کاهش ورودی جایگاه زباله کشل آزادسرا، در اقدامی نو آورانه اقدام به اجرای طرحی کرد که بر اساس آن زباله های تر شهروندان طبق شرایطی از آنها خریداری می شود.
دبیر کارگروه پسماند شهرستان آستانه اشرفیه افزود براساس این طرح که در حال حاضر در دو ناحیه از محله های ۱۰ گانه شهر اجرا می شود، شهروندان ضمن تفکیک زباله ها در منزل می بایست پسماند تر خود را به صورت روزانه تحویل دهند بطوری که  از تولید آنها بیش از یک روز نگذشته باشد.
حسین زاده اظهار داشت بر اساس اعلام شهرداری، این طرح به زودی در سایر محلات شهر آستانه نیز بصورت فراگیر اجرا و هدف از این طرح کاهش حجم زباله ورودی به جایگاه کشل آزادسرا به ۶۰ درصد در یک بازه زمانی ۱۰ ماهه با بهره گیری زباله تر در فرایند تبدیلی است.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *