03:05 - May 16, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • استاندار در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری گیلان اظهار داشت ؛
    بانک‌ها در پرداخت تسهیلات، مردم را معطل نکنند

استاندار در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری گیلان اظهار داشت ؛
بانک‌ها در پرداخت تسهیلات، مردم را معطل نکنند

کیمیای شمال – استاندار گیلان به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت تسریع در احداث راه‌آهن رشت-آستارا و تکمیل کریدور شمال-جنوب اشاره و با بیان اینکه با دستور  رئیس‌جمهوری این پروژه شتاب می‌گیرد، گفت: باید از اراضی بلااستفاده شهرک‌های صنعتی در مسیر رونق تولید استفاده بهینه کرد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال به نقل از استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری گیلان با اشاره به اینکه دو موضوع تسهیلات و اشتغال بیشترین مطالبه مردم در سفرهای استانی دولت و دیدار با اینجانب است، اظهار کرد: باید توزیع منابع و اجرای طرح های توسعه ای مناطق محروم در اولویت قرار گیرد.
وی توسعه شهرک‌های صنعتی در مناطق محروم و اشتغالزایی برای جوانان را مورد تأکید قرارداد و گفت: توجه به مردم مناطق محروم در راستای جلوگیری از حاشیه نشینی است.
دکتر عباسی بر لزوم برخورداری افراد متقاضی واگذاری اراضی شهرک‌های صنعتی تأکید کرد و از فرمانداران خواست تا هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف زمین های بلااستفاده و خلع ید از افراد فاقد صلاحیت اقدام و به فعالیت‌های تولیدی اختصاص دهند.
وی با بیان اینکه تسهیلات وجوهی است که دولت نزد بانک‌ها به امانت گذاشته است، گفت: بانک‌ها باید به محض آماده شدن مستندات مردم برای دریافت تسهیلات، بلافاصله و بدون معطلی تسهیلات را پرداخت کنند.
نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: منابع بانکی گیلان مختص همین استان است و بانکی که منابع درون استانی را به استان دیگر بدهد، خیانت کرده است.
وی به شرایط زندگی مردم اشاره و بر لزوم حفظ اشتغال موجود تأکید و اظهار کرد: کمیته‌ای ذیل کارگروه سرمایه گذاری استان در جهت نظارت بر تحقق تعهد اشتغال استان تشکیل می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سفر روسای جمهور روسیه و ترکیه به ایران اسلامی و تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت تسریع در احداث راه‌آهن رشت-آستارا و تکمیل کریدور شمال-جنوب، اظهار داشت: با دستور رئیس‌جمهوری، به زودی شاهد اتفاقات خوبی در حوزه راه آهن رشت-کاسپین و رشت- آستارا خواهیم بود که به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در اشتغالزایی مؤثر است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *