13:45 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • کسب‎ رتبه برتر پلیس گیلان در حوزه ابلاغ الکترونیکی پرونده ‎های قضائی

کسب‎ رتبه برتر پلیس گیلان در حوزه ابلاغ الکترونیکی پرونده ‎های قضائی

کیمیای شمال – فرمانده انتظامی استان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت کسب‎ رتبه ‎های برتر در حوزه ابلاغ الکترونیکی پرونده ‎های قضائی و کسب رتبه دوم در استفاده از دست ‎افزارهای هوشمند را از دست‎آوردهای مهم فراجا دانست و گفت: بیانیه ۳ هزار خانواده شهید در پشتیبانی از پلیس گواهی بر عملکرد خوب و به موقع پلیس است.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سردار “عزیزاله ملکی” در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت که در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک هفته فراجا به مدافعان عرصه نظم و امنیت و گرامیداشت یاد و خاطره ۴ هزار شهید مجموعه انتظامی کشور و ۴۵۶ شهید انتظامی استان اظهار داشت: با لطف و عنایت پروردگار، فراجا موفق شد از انجام ماموریت‎های انتظامی به رغم همه مشقت‎ها و هجمه ‎ها، سربلند بیرون بیاید.
فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به حجم سنگین ماموریت های انتظامی پس از پایان همه ‎گیری کرونا بیان داشت: از ابتدای سال تاکنون حدود ۷ میلیون نفر به استان گیلان سفر کردند که با اشراف صحیح و عملکرد مناسب مجموعه انتظامی این مسئله به درستی مدیریت شد.
وی افزود: برخورد با اغتشاگران با کمک نیروهای بسیج و سپاه برگ زرین دیگری را در پرونده پرافتخار فراجا رقم زد که حمایت‎های مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و بیانیه ۳ هزار خانواده شهید در پشتیبانی از این مجموعه گواهی بر عملکرد خوب و به موقع پلیس است.
این مقام ارشد انتظامی یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها را استفاده برخی جوانان از موادمخدر عنوان کرد و بیان داشت: در ۶ ماهه گذشته، بیش از ۳ تن موادمخدر در گیلان کشف شده است.
وی امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس قلمداد کرد و گفت: کشف ۱۱ باند کلاهبرداری و کاهش  جرائمی چون کیف‎قاپی تا ۶۵ درصد و کاهش سرقت از منازل و اماکن خصوصی تا ۱۹ درصد بخشی از اقدامات مهم پلیس در کنترل نظم و امنیت جامعه است.
سردار ملکی کسب‎ رتبه‎های برتر در حوزه ابلاغ الکترونیکی پرونده‎های قضائی و کسب رتبه دوم در استفاده از دست‎افزارهای هوشمند را از دست‎آوردهای مهم فراجا دانست و تصریح کرد: کسب برتر‎ رتبه‎ های علمی در سطح کشور نشان از تحقق شعار سال گذشته فراجا دارد و امید است که با حمایت‎های مردم و مسئولان شعار امسال فراجا “پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس” نیز به خوبی محقق شود.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به نقش مهم مشاوره در کاهش پرونده‎های ارجاعی به دادسرا خاطرنشان کرد: عملکرد خوب مشاوران واقع در مرکز مشاوره و کلانتری‎ها باعث مصالحه ۷۱ درصدی شده است که این مهم بیانگر یکی از دیگر افتخارات مجموعه انتظامی در رسیدگی به مشکلات مردم است.
فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با بیان اینکه در ۶ ماه اخیر بیش از یک میلیون تماس با مرکز فوریت‎های ۱۱۰ داشتیم افزود: میانگین روزانه تماس با این مرکز بیش از ۶ هزار تماس بوده که بیش از ۶۰ درصد آن منجر به عملیات شده است.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *