16:09 - May 20, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • اجتماعی
  • >
  • سامانه مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی نقطه تماس یکتا با همه ذینفعان

سامانه مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی نقطه تماس یکتا با همه ذینفعان

کیمیای شمال – تمامی بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران جهت ثبت درخواست ها ، شکایات ، اخذ راهنمایی خدمات و اطلاع از نشانی مراکز و پرسش و پاسخهای متداول میتوانند به سامانه ۱۴۲۰ سازمان تامین اجتماعی مراجعه نمایند .

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، سامانه مرکز ارتباطات و نظارت مردمی این سازمان با شماره ۱۴۲۰ به عنوان نقطه تماس یکتا با ذینفعان در تمامی ساعات شبانه روز آماده دریافت نفطه نظرات ، پیشنهادها و انتقادات شرکای اجتماعی و شهروندان گرامی می باشد .

بر اساس این گزارش ، تمامی بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران میتوانند جهت ثبت درخواستها ، شکایات ، اخذ راهنمایی در خصوص خدمات ، شرکت در نظرسنجی های رضایتمندی از خدمات ، درخواست ملاقات و آگاهی از نشانی مراکز بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی و پرسش و پاسخهای متداول در زمینه انواع تعهدات و فرایندهای کاری با شماره گیری ۱۴۲۰ و یا کد دستوری #۱۴۲۰*۴* اقدام نمایند .

همچنین امکان ارتباط با کارشناسان مشاوره های بیمه ای با گرفتن عدد ۱ ، طرح مشکلات نسخ الکترونیک ، پذیرش بیماران یا قطعی سرویسها با شماره ۲ ، اطلاع از وضعیت استحقاق درمان با شماره ۳ و ضبط پیام صوتی با شماره گیری عدد ۴ به دنبال شماره اصلی ۱۴۲۰ برای شهروندان امکانپذیر می باشد .

قبلی «
بعدی »

2 دیدگاه ها

  1. با سلام . خود شعبات سازمان بیشتر مردم را ناراضی میکنند.
    برای تجمیع سوابق بیمه
    چندماه اسیر کرده اند
    با داشتن مدارک مشخص . جهت تجمیع کردن سوابق . برای سوابق قبل از مکانیزه شدن .جواب درست نمیدهد. بابد یا بیخیال سوابق بشویم. یا ماه ها کفش آهنین بپوشیم. با خواهش وتمنا به یک کارمند شعبه . دلش بسوزد شاید پیدا کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *