04:58 - May 10, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

مدیرکل صمت گیلان خبر داد :
تشدید بازرسی ها در آستانه شب یلدا

کیمیای شمال – مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از افزایش نظارت ها و تشدید بازرسی ها بر اقلام پرمصرف در آستانه شب یلدا در سراسر استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال ؛ تیمور پورحیدری در جلسه تنظیم بازار امروز استان گیلان در محل سالن غدیر استانداری گفت: بازرسی ها بر قیمت فروش اقلام پرمصرف شب یلدا تشدید یافته است.
مدیرکل صمت گیلان افزود: با توجه به در پیش بودن شب یلدا و افزایش تقاضای عمومی جهت خرید اقلام کالاهای پرمصرف؛ طرح نظارتی ویژه شب یلدا از ۲۴ آذر ماه جاری آغاز و تا ۳۰ آذر ادامه خواهد داشت.
دکتر پورحیدری از تشکیل ۶۲ اکیپ بازرسی در سطح استان سخن گفت و عنوان کرد: در این گروه های بازرسی علاوه بر بازرسان این اداره کل بازرسان سایر ارگان های مرتبط از جمله اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی بسیج و جهاد کشاورزی حضور پررنگ در سطح عرضه دارند.
وی با اشاره به رصد و پایش قیمت تمامی اقلام به صورت روزانه تشریح کرد: اولویت نظارت ها بر کالاهای پرمصرف نظیر آجیل ، تنقلات، شیرینی و شکلات، میوه و هندوانه و بازرسی از میادین میوه و تره بار و واحدهای خرده‌فروشی در مراکز اصلی شهر های استان مبنی بر رعایت ضرایب سود مجاز و نصب قیمت کالا در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در طول اجرای این طرح رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی و پاسخگویی به آنها از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ در کوتاهترین زمان ممکن در الویت قرار دارد تا از هرگونه اجحاف در حق مردم جلوگیری به عمل آید.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *