07:14 - May 5, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

کشف ۱۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان

کیمیای شمال – رئیس پلیس آگاهی استان از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها در گیلان خبر داد و گفت: در مدت اجرای این طرح، ۱۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی کشف شد. 

سرهنگ “علیرضا حدادی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد اظهار داشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.
وی در ادامه گفت: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی ۳ روزه مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها در گیلان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های استان قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح، کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات فنی و عملیاتی، ۱۵ سارق را شناسایی و دستگیر کردند بیان داشت: ۵ دستگاه خودرو و ۸ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این رابطه کشف شد.
این مقام انتظامی در پایان به معرفی سارقان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی اشاره کرد و از مردم خواست برای پیشگیری از وقوع سرقت‌ ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *