20:11 - May 15, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در جشن فجر انقلاب مطرح کرد:
    انقلاب اسلامی ایران و ماهیت این نظام، برگرفته از سیره سیدالشهدا و ائمه معصومین است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در جشن فجر انقلاب مطرح کرد:
انقلاب اسلامی ایران و ماهیت این نظام، برگرفته از سیره سیدالشهدا و ائمه معصومین است

کیمیای شمال – مسئول نهاد نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی و ماهیت این نظام، برگرفته از سیره سیدالشهدا و ائمه معصومین بوده است، گفت: دشمن با تمام توان خود، سعی کرد انقلاب اسلامی ایران را زمین بزند اما در نهایت موفق نشد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال ؛ حجت الاسلام و المسلمین علی اسماعیلی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در آیین گرامیداشت چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی ایران در مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) رشت، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی و ماهیت این نظام، برگرفته از سیره سیدالشهدا و ائمه معصومین بوده است، گفت: دشمن با تمام توان خود سعی کرد انقلاب اسلامی ایران  را زمین بزند اما در نهایت موفق نشد.
وی با اشاره به اینکه ایام ماه رجب منتسب به امیرالمومنین ( ع ) است، گفت: ولادت امیرالمؤمنین علی علیه السلام با آغاز چهل و چهارمین جشن انقلاب شکوهمند اسلامی قرین شده و برای ادامه راه انقلاب، از آن حضرت مدد می‌گیریم. ما امروز، انقلابی را جشن می‌گیریم که دشمنان نخواستند پیروز شود اما به کمک نفس قدسی امام راحل (ره) و ولایت پذیری مردم مسلمان ایران، این انقلاب به ثمر نشست.
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی با نقل روایتی از حضرت محمد (ص) با این مضمون که عاقل‌ترین مردم کسی است که در وهله اول، خدای خود را بشناسد و مطیع دستورات پروردگار خود باشد،  همچنین کسی که  دشمنش را بشناسد و با او مخالفت کند، تاکید کرد: انقلاب اسلامی و این نظام، برگرفته از سیره‌ی سید الشهدا و ائمه معصومین بوده و دشمن با تمام توان خود سعی کرد تا این انقلاب را به زمین بزند اما موفق نشد و امروز ما می‌توانیم در آسایش خیال، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  را جشن بگیریم.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه افزود: رهبر ما فرمود، دشمنی استکبار و غرب با ایران این است که می خواهند این کشور نباشد، زیرا عزت و بزرگی ایران را نمی توانند ببیند. هدف دشمنان ما اشاعه‌ی اسلام هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی است.
وی با اشاره به اتفاقات چند ماه اخیر در کشور و سخنان رهبر انقلاب در مورد محاسبه دقیق دشمنان که با برنامه‌ریزی مشخص باعث شدند تا برخی باور کنند، این نظام اسلامی روزهای آخر را می گذارند، تاکید کرد: نظام اسلامی برخواسته از خون شهدا است که حتی با شبه افکنی دقیق و منظم دشمنان انقلاب ذره‌ای متزلزل نشد، نشانکر علاقه قلبی مردم به انقلاب بود که دشمنان در محاسبه آن دقیق نبودند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *