10:51 - May 20, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • مراسم تودیع و معارفه معاونت اداری و مالی اداره کل انتقال خون گیلان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه معاونت اداری و مالی اداره کل انتقال خون گیلان برگزار شد

کیمیای شمال – مراسم تودیع و معارفه معاونت اداری و مالی اداره کل انتقال خون گیلان روز شنبه ۲۰ اسفند سالجاری با حضور مسئولین ، مدیران و پرسنل در اداره کل انتقال خون استان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، آقای دکتر بابک پاکدل مدیرکل انتقال خون استان گیلان از زحمات صادقانه و تلاش های دلسوزانه آقای مهندس مرتضی نیکروز معاونت پیشین اداری و مالی انتقال خون تقدیر و تشکر کردند.
دکتر بابک پاکدل در سخنان خود به اهمیت جایگاه معاونت اداری و مالی پرداخته و افزود: با توجه به مسئولیت سنگین معاونت اداری ومالی در خصوص مسائل مرتبط بیرونی وهمچنین مواجه شدن با مسائل و مشکلات اجرایی داخلی آقای نیکروز دراین مسئولیت طی سه سال و نیم گذشته خوش درخشیدند و با توجه به محدودیت های  مالی ، قدردان تلاش ها و زحمات ایشان و کسانی که با این معاونت همکاری داشتند هستیم و خداوند را شاکریم که انتقال خون از این سختی ها و مشکلات سرفراز بیرون آمد و این مسئله می طلبد قدردان زحمات همه همکاران باشیم  .
مدیرکل انتقال خون استان گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخاب آقای دکتر عادل کرم زادگان به سمت معاونت اداری مالی اظهار داشتند: با توجه به شناختی که ازاندیشه و دیدگاه های آقای دکتر کرم زادگان دارم امیدوارم با تلاش و خرد جمعی، آینده بهتری را رقم بزنیم و هر کدام از بخش های انتقال خون در جایگاه و مسئولیت خود باید در این مسیر تلاش و همکاری داشته باشیم .
در ادامه مراسم مرتضی نیکروز ضمن تشکر از همراهی و همکاری و همدلی تمامی پرسنل مجموعه انتقال خون با حوزه معاونت اداری و مالی طی ۳ سال و نیم گذشته به تشریح برنامه های انجام شده و بیان پاره ای از مسائل این حوزه از جمله مشکلات مالی پرداخت و افزود : انتقال خون که  تامین خون مورد نیاز بیماران بخش مهمی از آن است از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است و از سویی رسیدگی به امور مالی و رسیدگی به مشکلات حقوقی و مالی پرسنل نیازمند همکاری دستگاههای مرتبط استانی و خود پرسنل انتقال خون می باشد و در حقیقت عملا یک خانواده تشکیل داده ایم و امیدوارم بتوانیم درست خدمت کنیم و کاری انجام بدهیم که بعد از خدمت و بازنشستگی خاطرات خوبی ازآن به یادگار داشته باشیم.
مرتضی نیکروز در پایان سخنان خود ضمن تشکر از مدیرکل  و پرسنل انتقال خون برای آقای دکتر عادل کرم زادگان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نمود.
دکتر عادل کرم زادگان سرپرست معاونت اداری ومالی اداره کل انتقال خون استان از تلاش های بسیار زیاد و اقدامات خوب انجام شده درسالهای اخیر که در این حوزه صورت گرفته قدردانی نمود.
سرپرست معاونت اداری ومالی انتقال خون گیلان به انظباط اداری تاکید کرد و افزود : همدلی، باهم بودن و وجود تفکر صمیمی در مجموعه انتقال خون فرصت ارزشمندی است که با آن می توان بر مسائل و مشکلات غلبه کرد و انتقال خون را به جایگاه واقعی خود رساند.
در پایان با حضور مسئولین از مرتضی نیکروز معاون اداری مالی پیشین انتقال خون استان تقدیر و قدردانی گردید و حکم جدید سرپرست معاونت اداری مالی به دکتر عادل کرم زادگان تقدیم شد.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *