03:33 - May 9, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

رفع تصرف بیش از ۸۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی در فومن

کیمیای شمال – سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن، از رفع تصرف بیش از ۸۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی در منطقه چهارگانه تنگدره گشت رودخان فومن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال ؛ ابراهیم غلامی با اعلام این خبر گفت: دو فرد خاطی که در منطقه تنگدره گشت رودخان با فنس و پایه های چوبی اقدام به تصرف زمین های کشاورزی و بایر کرده بودند با پیگیری مستمر و جدی واحد حقوقی ، پس از طی مراحل قضایی و صدور حکم به مراجع قضایی معرفی و زمین های مذکور توسط یگان حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی فومن رفع تصرف و خلع ید شد .

وی افزود: در سه ماهه آخر سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۴۳۰۰۰ متر مربع از مناطق حفاظت شده محیط زیست شهرستان فومن با پیگیری های قانونی وصدور احکام از سوی دستگاه قضایی منجر به صدورحکم رفع تصرف و خلع ید شده  است.
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن با تاکید بر لزوم پیشگیری از هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی، تاکید کرد: از عموم مردم فهیم و علاقمند به حفظ محیط زیست تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه دست اندازی به محیط زیست، شامل ساخت و ساز، تخریب، تصرف اراضی ملی، شکار و صید، آلودگی محیط زیست، آتش سوزی در محدوده عرصه های طبیعی ، موضوع را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اطلاع رسانی کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *