16:28 - May 5, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با فرماندار شهرستان رشت

دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با فرماندار شهرستان رشت

کیمیای شمال – محمد تقی مهدیزاده مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، طی نشستی به گفتگو و تبادل نظر با حمید رضا امام پناهی فرماندار شهرستان رشت پرداخت.

در این نشست فرماندار رشت بر لزوم پیگیری و رفع مشکلات برق  این شهرستان به عنوان یکی از دغدغه های مهم و اصلی مردم تاکید کرد.

مهندس حمید رضا امام پناهی در نشست با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان با بیان اینکه مشکلات حوزه برق به عنوان یکی از ضروریات اصلی و دغدغه های اصلی مردم شهرستان مطرح است، افزود: در راستای رفع دغدغه های مردم از همه توان و ظرفیت های شهرستان بهره خواهیم گرفت.

وی با اعلام آمادگی جهت تخصیص اعتبار جهت پروژه های رفع ضعف برق و ترمیم شبکه های فرسوده برق شهرستان، افزود: در همین راستا انتظار می رود با توجه به اهمیت موضوع، شرکت توزیع برق نیز حداکثر همکاری لازم در جهت رفع مشکلات حوزه برق شهرستان را با فرمانداری داشته باشد.

مهدیزاده مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان نیز در این نشست ضمن تبریک سال نو گفت: شرکت توزیع برق گیلان نیز آمادگی دارد از همه توان خود در راستای اجرای پروژه های تقویت شبکه و نوسازی شبکه های فرسوده برق مرکز استان استفاده کند.

وی در ادامه افزود :علاوه بر نوسازی شبکه های توزیع برق سراسر استان ،برای تأمین برق پایدار، باید به سمت مدیریت بار مشترکین حرکت کرد، لذا رویت پذیری و کنترل پذیری مصرف مشترکین از طریق توسعه کنتور هوشمند یکی از مهم‌ترین ابزارها برای پیاده‌سازی طرح های مدیریت مصرف می باشد که از سالیان گذشته در دستور کار صنعت برق قرار گرفته و هم اکنون با سرعت بیشتری در حال پیگیری است.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع برق گیلان خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح امکان ارسال فرمان قطع و وصل و همچنین اخطار پیش از قطع به مشترک مقدور می باشد به نحوی که قابلیت محدودیت بار از طریق کنتور هوشمند انجام می شود و با کنترل پذیر کردن مشترکین پرمصرف از راه دور، قابلیت اعمال محدودیت بار مصرفی برای آنها در ایام پیک فراهم می شود که می تواند کمک بسزایی به پایداری شبکه و عدم قطع سایر مشترکین داشته باشد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اذعان داشت : ارائه خدمات مطلوب به مردم منوط به پرداخت به موقع صورتحساب بهای برق مصرفی توسط مشترکان است و هرگونه تاخیر در این موضوع شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان را با محدودیت در خدمات‌رسانی به مشترکان مواجه می‌کند.

وی افزود: اپلیکیشن «برق من» آسان‌ترین و راحت‌ترین راه برای پرداخت غیرحضوری بهای برق مصرفی است.

مهدیزاده گفت: هم‌استانی‌ها می‌توانند با نصب این نرم‌افزار از کافه بازار یا سایت شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به نشانی www.gilanpdc.ir از خدمات متنوع این شرکت بدون نیاز به مراجعه حضوری به ادارات و امورهای توزیع برق بهره‌مند شوند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *