19:02 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • معاون سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد ؛
    لزوم استفاده از ظرفیت کارکنان تامین اجتماعی

معاون سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد ؛
لزوم استفاده از ظرفیت کارکنان تامین اجتماعی

کیمیای شمال – معاون سازمان تامین اجتماعی گفت: جذب حداکثری و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی کارکنان باید رویکرد مدیریت برای پیشبرد مناسب امور باشد.

غلامحسین ستوده خو امروز در آیین معارفه سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی گیلان، پایگاه اجتماعی مطلوب شکل گرفته تامین اجتماعی در سطح استان را محصول اقدامات ارزشمند و رضایتمندی ایجاد شده دانست و اظهار کرد: حفظ وضع موجود اولین وظیفه مدیر جدید است.

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه جذب حداکثری و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی کارکنان باید رویکرد مدیریت برای پیشبرد مناسب امور باشد، تصریح کرد: اعتقاد دارم همکاران ما سالم ترین، با اصالت ترین و متعصب ترین کارکنان نسبت به سازمان خود هستند و ما باید قدردان این اراده و منش برای اولین مخاطبین خود یعنی کارکنان به عنوان مشتریان داخلی باشیم.

کیوان مرتضوی، سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی گیلان نیز، همگرایی و همدلی و هم افزایی را از الزامات تعالی هر مجموعه برشمرده و از این سازمان به عنوان مجموعه ای بزرگ که بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور را تحت پوشش دارد یاد کرد.

وی سازمان تامین اجتماعی را یک نهاد بسیار بزرگ دانست و تصریح کرد: این میزان با نسبتی مشابه در استان گیلان نیز وجود داشته و از منظری دیگر در واقع ضریب نفوذ بیمه ای در جامعه شاغلین گیلان ۵۳ درصد است.

سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماع گیلان خاطرنشان کرد: این اعداد و ارقام در کنار شاخص های مهم بیمه ای و تاثیرات اقتصادی اجتماعی آن، همواره مسئولیت ها در این حوزه را سنگین تر می کند.

مرتضوی ابلاغ سیاست های کلی تامین اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری را رویدادی بزرگ در این حوزه قلمداد کرد که سبب ایجاد تحولات خوبی خواهد بود.

وی همچنین آسیب شناسی و درک درست از وضعیت موجود، خلق منابع جدید، مدیریت بهینه مصارف با پالایش اطلاعات و رفع همپوشانی ها را از اولویت ها و برنامه های کاری خود برشمرد و تحقق این امر را در گرو همدلی و همراهی و هم افزایی به عنوان الزامات تعالی سازمانی دانست.

علی حسین نژاد، مدیرکل سابق تامین اجتماعی گیلان نیز اضافه کرد: اگر در جلب رضایتمندی موفق عمل کنیم شرکای اجتماعی به سرمایه های اجتماعی ما تبدیل می شوند.

وی با اشاره به خلاصه ای از دستاوردها و اقدامات در سه سال اخیر، کسب رتبه برتر در شاخص توسعه بیمه های مشاغل آزاد با بیش از دو برابر میانگین نسبت کشوری، کاهش بدهی های معوق استان پس از سال ها سیر صعودی، اخذ رتبه اول کشوری در اجرای پرونده های الکترونیک شعب تیپ چهار و پنج، منتخب شدن در حوزه ارتباطات مردمی و تقویت تعاملات و تحکیم و تعمیق بخشیدن به ارتباطات و اعتمادسازی در جوامع کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی را بخشی از این موفقیت ها برشمرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *