17:57 - May 20, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • دکتر آشوبی در همایش تجلیل از کارکنان حوزه منابع انسانی:
    نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه هر سازمان هستند

دکتر آشوبی در همایش تجلیل از کارکنان حوزه منابع انسانی:
نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه هر سازمان هستند

کیمیای شمال – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، کارکنان نظام سلامت را ارزشمندترین سرمایه سازمان دانست و گفت: ارزشمندترین سرمایه هر سازمان، نیروی انسانی است که به حول قوه الهی در دانشگاه ما در همه حوزه ها، وجود دارند.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیش از ظهر دیروز – چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه، در همایش کارکنان حوزه منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن همایش‌های مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) رشت، کارکنان نظام سلامت را ارزشمندترین سرمایه سازمان دانست و اظهار کرد: ارزشمندترین سرمایه هر سازمان، نیروی انسانی است که به حول قوه الهی در دانشگاه ما در همه حوزه‌ها از جمله مراکز آموزشی، پژوهشی، و بهداشتی و درمانی وجود دارند.

وی با بیان اینکه باید با داشتن اعضای محترم هیئت علمی توانمند، کارکنان پرتلاش و دانشجویان عزیز به خود بالید، افزود: سرمایه انسانی موجود در دانشگاه علوم پزشکی گیلان از منابع اصلی و ظرفیت گران سنگ نظام بهداشت و درمان استان محسوب می‌شوند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به مشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دوره کنونی پیرامون منابع انسانی، گفت: حفظ و کرامت انسانی همه صاحبان فرآیند و توزیع متوازن و عادلانه نیروی انسانی در راستای توسعه مشارکت، برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت از اولویت‌های برنامه دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

دکتر آشوبی گفت: خوشبختانه اصلاح و مهندسی ساختار منابع انسانی در زمان تصدی اینجانب در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه مورد تاکید و توجه بوده است.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی علوم پزشکی گیلان برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت است، گفت: باید تمام اقدامات دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جهت توسعه نظام سلامت استان و ارتقای عادلانه آن معطوف شود.

دکتر آشوبی اقدامات مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در بخش توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی مثبت ارزیابی کرد و گفت: اقدامات مالی صورت گرفته به ویژه در روزهای پایانی سال گذشته مثبت بوده در حال حاضرکارانه پرداختی به همکاران در تحول شهری به‌روز و پرداختی به همکاران پزشک تا مهرماه سال گذشته، کارانه پرسنل تا شهریور ماه سال گذشته و اضافه کار تا اسفند سال پیش پرداخت شده و در پرداخت حق ماموریت‌ها، تعرفه خدمات پرستاری، آنکالی، مقیمی، حق‌التدریس، پرداخت به پزشکان خانواده و کمک هزینه دانشجویی نیز وضعیت نسبتاً مطلوبی داریم.

وی با تاکید بر اینکه تلاش ما کاهش مانده معوقات و حذف آن در ساختار مالی دانشگاه علوم پزشکی گیلان است، تصریح کرد: مشکلات و چالش‌های مدیریتی، منابع و برنامه ریزی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تلاش مضاعف و به‌صورت علمی در حال دنبال شدن است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پایان با اشاره به در پیش بودن هفته سلامت، خاطرنشان کرد: استقرار برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری با جمعیت بالای ۲۰ هزار نفر و سیاست‌های جوانی جمعیت، از مهمترین برنامه‌های پیش روی دانشگاه علوم پزشکی گیلان است، که باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ملی و استانی نسبت به تحقق آن اقدام کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *