19:10 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

انهدام باند سارقان در بندرانزلی


کیمیای شمال – فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان غیر بومی خودرو و لوازم داخل آن در این شهرستان و اعتراف آنها به ۱۲ فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ “سید مهدی نجفی‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم عنوان کرد و اظهار داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.
وی در ادامه به وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو طی هفته‌های اخیر در بندرانزلی و پیگیری موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی‌های علمی و تخصصی و جمع‌آوری آثار بجا مانده در صحنه‌های جرم، هویت سارقان این پرونده‌ها را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته اعضای این باند ۴ نفره حین تردد با یک دستگاه خودرو پژو پارس در محور بندرانزلی به رضوانشهر دستگیر شدند، افزود: سارقان غیر بومی به ۳ فقره سرقت خودرو در خارج از استان و ۹ فقره لوازم داخل خودرو در بندرانزلی اعتراف کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان ۲۸، ۳۱ و ۳۹ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
سرهنگ نجفی‌پور در پایان با تاکید بر توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت، بیان داشت: پلیس برای پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *