22:55 - May 8, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

معاونت اجتماعی پل ارتباطی مستحکم میان مردم و پلیس


کیمیای شمال – جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی در خط مقدم بسیاری از ماموریت‌های خطیر انتظامی قرار دارد و پل ارتباطی مستحکمی میان مردم و پلیس ایجاد کرده است.

سردار “حسین حسن‌پور” در همایش سالانه معاونان و مسئولان اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان که در سالن شهید سلیمانی شهرستان رشت برگزار شد با اشاره به اینکه توفیقات خوبی در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی توسط پلیس حاصل شده است اظهار داشت: امروزه باید بیشتر از هر زمانی ارزش‌ها را شناخت و نسبت به حفظ آن اهتمام ورزید.

وی با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس در خط مقدم بسیاری از ماموریت‌های خطیر انتظامی قرار دارد گفت: جایگاه این مجموعه در ساختار انتظامی بسیار حائز اهمیت است زیرا این معاونت، پل ارتباطی مستحکمی میان مردم و پلیس ایجاد کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان پشتوانه مردمی را سرمایه‌ای بسیار ارزشمند برای پلیس دانست و افزود: امنیت، محصول خرد جمعی است و ارتباط صمیمانه با مردم در  پیشبرد ماموریت‌های گسترده و متنوع انتظامی موثر است.

این مقام انتظامی استفاده از نیروی انسانی متخصص و بهره‌گیری از خلاقیت در انجام امور محوله را از مهمترین وظایف پلیس در زمینه فرهنگی و اجتماعی برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر در انجام ماموریت‌های انتظامی هدف اصلی جلب رضایت مردم باشد مسلما رضایت پروردگار نیز جلب خواهد شد.

سردار حسن‌پور افتخار خدمت‌گزاری به مردم را مدالی زرین برای کارکنان مجموعه انتظامی قلمداد کرد و اذعان داشت: کار اجتماعی و فرهنگی را نباید به تولید خبر و مستندسازی محدود کرد بلکه باید در امور ایجابی نیز همانند سایر شاخه‌ها قدرتمند ظاهر شد.

وی در پایان استفاده از فناوری‌های روز را جایگزین مناسبی برای نیروی انسانی عنوان کرد و بیان داشت: با آموزش صحیح و فرهنگ‌سازی از وقوع بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی جلوگیری خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *