22:07 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • مدیرعامل توزیع برق گیلان در آیین تجلیل از خبرنگاران ؛
    جبران ناترازی ها در کشور و گیلان با مدیریت مصرف برق صورت می‌گیرد

مدیرعامل توزیع برق گیلان در آیین تجلیل از خبرنگاران ؛
جبران ناترازی ها در کشور و گیلان با مدیریت مصرف برق صورت می‌گیرد

اختصاصی / کیمیای شمال – مدیرعامل توزیع برق گیلان با تقدیر از مشارکت مردم در مدیریت مصرف گفت: از مجموع یک میلیون و ۵۰۰ هزار قبض صادر شده در استان، یک سوم قبوض با هزینه صفر یا بستانکار بوده است که نشان‌دهنده رعایت الگوی مصرف توسط مردم است.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ محمدتقی مهدی زاده صبح شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: اطلاع رسانی به موقع، حضور میدانی و آگاهی بخشی دقیق اصحاب رسانه به کمک صنعت برق آمد.

وی با بیان اینکه سال سختی برای صنعت برق رقم خورد، افزود: امسال سال سختی برای صنعت برق و همکاران ما به جهت افزایش دما و افزایش مصرف بود.

وی در ادامه گفت : سرقت‌های بی رویه، آتش سوزی تابلوها و افزایش دمای هوا صنعت برق را با چالش جدی روبرو کرد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان تاکید کرد : آتش سوزی در ترانس ها ، پست های زمینی ، کابل ها و بهم ریختن توازن شبکه برق از تبعات منفی افزایش دمای هوا ، افزایش مصرف و سرقت تجهیزات است .

مدیرعامل توزیع برق گیلان با بیان اینکه ۱۴ بار رکورد مصرف در این استان شکسته شد، یادآور شد : امسال ۴۸ روز دمای بالای ۳۷ درجه افزایش دما در گیلان رخ داد که همین موضوع افزایش مصرف را به همراه داشت‌.

وی با تقدیر از مدیریت مصرف مردم گیلان، بیان کرد: گیلانی‌ها مدیریت مصرف برق را خیلی خوب رعایت کردند و در مدیریت مصرف سربلند بیرون آمدند و این آگاهی و بصیرت نتیجه تلاش ، قلم فرسایی خبرنگاران و اصحاب رسانه و همچنین حضور میدانی همکاران صنعت برق بوده است.

مدیرعامل توزیع برق گیلان با بیان اینکه نسبت به سال گذشته ۳ درجه افزایش دما صورت گرفته است، گفت: افزایش چند درجه‌ای هوا در گیلان و کشور منجر به افزایش میزان مصرف شده است.

مهدی زاده با بیان اینکه ناترازی برق در کشور وجود دارد، اضافه کرد: جبران ناترازی ها در کشور و گیلان با مدیریت مصرف برق صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به روزهای پایانی فصل تابستان و لزوم توجه به مدیریت مصرف افزود: برای خروج از پیک مصرف و پایداری انرژی استمرار مدیریت مصرف و همچنین آگاهی بخشی در این مسیر بسیار اهمیت دارد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان با تقدیر از مشارکت مردم در مدیریت مصرف گفت: از مجموع یک میلیون و ۵۰۰ هزار قبض صادر شده در استان، یک سوم قبوض با هزینه صفر یا بستانکار بوده است که نشان‌دهنده رعایت الگوی مصرف توسط مردم است.

مهدی زاده ضمن تشکر از همکاران و سیم بانان شرکت توزیع برق استان در ارائه خدمات به مردم تصریح کرد: برای آسایش جامعه و پایداری شبکه برق تعامل و همکاری مردم ضرورت دارد .

تهیه و تنظیم : معصومه رفعتی خراط

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *