22:06 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جمع مسئولان مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان‌های استان:
    مراکز بیمارستانی آماده ارائه خدمت مطلوب به مسافران پایان فصل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جمع مسئولان مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان‌های استان:
مراکز بیمارستانی آماده ارائه خدمت مطلوب به مسافران پایان فصل

کیمیای شمال – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر ضرورت توسعه و تقویت نظام آموزش جهت افزایش امید، بالندگی و خودباوری در دانشگاه تأکید کرد و همچنین از مراکز بیمارستانی در سراسر استان خواست تا آماده ارائه خدمت مطلوب به مسافران و گردشگران در ایام پایانی فصل تابستان باشند.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ نشست هماهنگی آغاز سال تحصیلی جدید در مراکز آموزشی درمانی مرکز استان و همچنین افزایش آمادگی مراکز درمانی و بیمارستانی سراسر گیلان به جهت ارائه مطلوب و بهینه خدمات سلامت‌محور به مسافران و گردشگران در ایام پایانی فصل تابستان با حضور دکتر محمدتقی آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و تعدادی از مسئولان دانشگاه به‌ویژه رؤسا، مدیران پرستاری بیمارستان‌ها و سرپرستاران بخش اورژانس مراکز آموزش و درمانی استان در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.
دکتر محمدتقی آشوبی در این نشست با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی کادر سلامت استان، اظهار کرد: نظام سلامت و ارائه خدمت به مردم توسط این دستگاه حاکمیتی بدون وقفه با تلاش و ممارست همگانی کادر سلامت گیلان استمرار دارد و این موهبت ناشی از عزم، اراده و کار بی‌منت مدافعان سلامت است.
وی با اشاره به فعالیت ۸ مرکز آموزشی درمان در مرکز استان، افزود: این مراکز علاوه بر ارائه خدمات درمانی به مردم، مسافران و گردشگران، وظیفه خطیر و حساس آموزش را نیز بر عهده دارند ازاین‌رو باید اقدامات لازم جهت تقویت و توسعه نظام سلامت استان توأمان با ارائه خدمت با کمیت و کیفیت به ذینفعان به جهت ایجاد و افزایش امید در فضای آموزشی، بالندگی و خودباوری نسل جوان با برنامه و قابل ارزشیابی پیگیری و دنبال شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ظرفیت اسمی مراکز بیمارستانی استان به‌سختی پاسخگوی جمعیت ساکن بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزارنفری آن است، گفت: در حال حاضر با ظرفیت افزایی و به‌کارگیری همه استعداد و امکانات موجود خدمات سلامت‌محور به مردم ارائه می‌شود که مضافاً این خدمات باید در ایام پایانی فصل تابستان به‌مراتب بیشتر شود.
دکتر آشوبی با اشاره به حضور جمیعت حدود پنج‌میلیون‌نفری مسافر و گردشگر در گیلان طی تعطیلات اخیر، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌ها حکایت از افزایش حضور مسافران و توریسم به گیلان در ایام منتهی به پایان فصل است و این مهم ضرورت افزایش آمادگی برای خدمت مطلوب‌تر را به دریافت‌کنندگان خدمت، می‌طلبد.
وی احیا و بهسازی فضای فیزیکی و همچنین توسعه خدمات آموزشی و رفاهی به دانشجویان و اساتید در سال تحصیلی جدید را یکی از ضروریات مسئولان و دست‌اندرکاران در دانشگاه علوم پزشکی گیلان دانست و تصریح کرد: مسئولان دانشگاه مکلف به تأمین و پشتیبانی از فضاهای آموزشی و رفاهی دانشگاه به‌منظور افزایش کیفی نظام آموزش عالی در دانشگاه هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به ورود دانشجویان جدیدالورود به دانشگاه در سال تحصیلی جدید نیز بیان کرد: برنامه‌ریزی برای غنی بخشیدن به فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی در کنار تقویت مبانی آموزش پزشکی، تقویت ارتباط استاد با دانشجو و همچنین هیئت‌رئیسه دانشکده و گروه‌های تخصصی با خانواده دانشجویان موجب تقویت کمی و کیفی نظام آموزشی و توسعه نشاط اجتماعی در فضاهای آموزشی می‌شود.
گفتنی است در این نشست، تعدادی از رؤسای دانشکده‌های علوم پزشکی، مراکز آموزشی درمانی و همچنین بیمارستان‌های استان گزارشی از آخرین وضعیت موجود مجموعه‌های تحت مدیریت خود و چالش‌ها و نیازمندهای لازم برای توسعه خدمات در چهارچوب وظایف سازمانی پرداختند.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *