20:26 - May 15, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

کارگاه آموزشی پشه مهاجم آئدس در رشت برگزار شد

کیمیای شمال – کارگاه آموزشی پشه مهاجم آئدس ویژه کارشناسان و مروجان کشاورزی و بهگران کارخانجات و رابطان ادارات در معاونت بهداشتی دانشگاه ، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا)؛  در این کارگاه آموزشی که به همت گروه بهداشت حرفه ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با حضور کارشناسان و مروجان کشاورزی ، بهگران کارخانجات و رابطان  ادارات  استان در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد، مهندس محمد باقر باقری- رئیس گروه بهداشت حرفه ای معاونت بهداشتی دانشگاه اهمیت مقابله با پشه آئدس در محیط کار و لزوم فعالیت رابطان و بهگران در این زمینه را مورد تاکید قرار داد و بهسازی محیط زندگی و کار را یک وظیفه و مسئولیت همگانی عنوان کرد.
در ادامه، رقیه صفوی- کارشناس آموزش و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه نیز با اشاره به لزوم توجه به اطلاعات درست در مفاهیم بهداشتی، چگونگی تفکیک اطلاعات درست از نادرست را یادآور شد.
دکتر علیرضا سعیدی- رئیس گروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه نیز در این کارگاه یک روزه، نحوه تکثیر و محیط مناسب رشد پشه آئدس و نحوه ی مبارزه محیطی با آن را تشریح  کرد.
در پایان از سوی  محمدرضا امینی- رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ،مطالبی در خصوص بیماری زایی پشه آئدس و نحوه ی انتقال بیماری از این پشه ، ارائه شد.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *