12:53 - May 3, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • استاندار گیلان:
    اتحاد مردم و نیروهای مسلح موجب سربلندی کشور شده است

استاندار گیلان:
اتحاد مردم و نیروهای مسلح موجب سربلندی کشور شده است

کیمیای شمال – استاندار گیلان گفت: اتحاد مردم و نیروهای مسلح از زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون موجب شکست همه توطئه‌های دشمنان و سربلندی کشور شده است.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از ایرنا، اسدالله عباسی روز شنبه در حاشیه گشایش نمایشگاه دفاع مقدس گیلان در رشت اظهار کرد: این اتحاد در همه زمینه‌ها از زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، ایستادگی در برابر تحریم‌های ناجوانمردانه و خنثی‌سازی فتنه‌ها موجب سربلندی ملت و نظام ما شده است.

وی افزود: اقتدار نظام برگرفته از خون شهدا و ارزشهای انقلابی است که امام راحل (ره) آن را به یادگار گذاشتند و هم اینک نیز مقام معظم رهبری سکاندار هدایت این نظام و امت اسلامی هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان به افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس نیز اشاره و بیان کرد: در این نمایشگاه بخشی از دستاوردهای نظامی و فرهنگی مربوط به دوران طلایی دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است که مردم می‌توانند وقایعی را که در آن دوران اتفاق افتاده با اسناد و مدارکی که در این زمینه وجود دارد را مرور کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه امروز به توانایی تولید مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات و تسلیحات نظامی در بخش‌های مختلف دست یافته ایم ،برپایی نمایشگاه های دفاع مقدس را بسیار حائز اهمیت است و گفت: تلاش می‌کنیم در حد توان از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری در برپایی این نمایشگاه‌ها کمک کنیم تا رشادت‌های آن دوران به نسل امروز و نسل آینده انتقال یابد.

عباسی با تاکید بر اینکه دستاوردهای معنوی و ارزش‌های نظام باید حفظ و به نسل امروز منتقل شود، خاطرنشان کرد: نسل امروز باید بداند که جوانان، رزمندگان و مردم ما در دوران دفاع مقدس چه شجاعت، ایثار و فداکاری‌های داشتند تا توانستند آن حماسه عظیم را خلق کنند.

نمایشگاه توانمندی‌های رزمی و فرهنگی نیروهای مسلح گیلان به مناسبت هفته دفاع مقدس با عنوان «ما متحدیم» روز شنبه در پیاده راه فرهنگی میدان ذهاب (شهرداری) رشت گشایش یافت.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه ، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس استان، ناخدا یکم حمیدرضا سعادت فرمانده ناوگان چهارم شمال کشور، محمدرضا احمدی یکی از نمایندگان مردم رشت در مجلس و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *