12:02 - April 30, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • استاندار گیلان:
    دولت سیزدهم در راستای اجرایی شدن قول‌های داده شده به مردم گام برمی دارد

استاندار گیلان:
دولت سیزدهم در راستای اجرایی شدن قول‌های داده شده به مردم گام برمی دارد

کیمیای شمال – استاندار گیلان با تاکید بر اینکه شهدا مسیر روشنی برای عزت و سربلندی ما ترسیم کردند، گفت: دولت مردمی حرکتی را آغاز کرده است و این حرکت را تا اجرایی شدن‌ قول‌هایی که به مردم داده است ادامه می‌دهد و یقینا با وحدت و همدلی همه قوا بسیاری از مشکلات در این مسیر مرتفع خواهد شد.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از ایرنا، اسدالله عباسی روز پنجشنبه در مراسم مهمانی لاله‌ها که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای رشت برگزار شد افزود: جبهه مقاومت برای دفاع از حقانیت اسلام و مقابله در برابر زورگویان تشکیل شد و شهدا به ما آموختند که نباید در برابر دشمنان ساکت ماند.

وی حرکت رئیس جمهور در سازمان ملل را برگرفته از پیام خون شهدا و پیام رسای مردم دانست و خاطر نشان کرد: هنوز جنگ تمام نشده و به شیوه‌های دیگر ادامه دارد و وظیفه ما جهاد تبیین است؛ همانطور که رئیس جمهور در سازمان ملل تصویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را بالا برد و پرچم مظلومیت اسلام و قرآن را برافراشت و اعلام کرد که آمریکا تروریسم است و بار دیگر قرآن را به دست می گیرد و اعلام می‌دارد که با قرآن سوزی توسط استکبار جهانی نمی‌توان عظمت و محتوای قرآن را سلب کرد.

عباسی ادامه داد: هم اینک شاهدیم که حق ایران پس از ۸۰ سال دوباره به میهن اسلامی باز می گردد و دلارهای بلوکه شده از فروش نفت آزاد می شود و گرفتن حق ما از زورگویان به دلیل راهی است که شهدا به ما نشان دادند و ما نیز امروز امانتدار راه شهدا هستیم .

استاندار گیلان اظهار داشت: ما نیز در برهه کنونی باید مسیر نورانی را که شهدا به ما نشان دادند را طی کنیم و بدانیم شهدا پرچم حق را به دست ما سپردند و ما نیز با همان روحیه جهادی، انقلابی و با سلاح ایمان در برابر همه زورگویان می ایستیم.

عباسی بیان کرد: دشمنان سال گذشته نیز با تمامی تجهیزات و سرمایه در قالب جنگ ترکیبی وارد میدان شدند تا کشور ما را غارت کنند و انقلاب را از بین ببرند؛ اما مردم بار دیگر دشمنان را سرخورده و ناامید کردند و شاهد هستیم که دشمنان شکست سنگین دیگری را متحمل شدند.

وی تاکید کرد: هم اینک نیز دولت مردمی حرکتی را آغاز کرده و این حرکت را ادامه خواهد داد تا قول‌هایی را که به مردم داده بود را اجرا کند و با وحدت و همدلی همه قوا نیز مشکلات اقتصادی و فرهنگی برطرف خواهد شد.

مراسم مهمانی لاله ها روز پنجشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان ارشد گیلان، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در گلزار شهدای رشت برگزار شد که در پایان نیز مسئولان ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، مزار شهدا را گلباران کردند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *