21:29 - April 29, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • سیاسی
  • >
  • امروز هیچ کشوری قدرت تهدید نظامی جمهوری اسلامی ایران را ندارد

امروز هیچ کشوری قدرت تهدید نظامی جمهوری اسلامی ایران را ندارد

کیمیای شمال – نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت بیان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی در دنیا و سمپات‌های داخلی آنان بدانند، امروز هیچ کشوری قدرت تهدید نظامی جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نمازجمعه رشت، حرف‌های رئیس رژیم غاصب جعلی اسرائیل در سازمان ملل که در غربت و با دستان لرزان حرف زد را مفت و جنون آمیز خواند و افزود: در جواب او که در این سخنرانی ابتدا گفت ایران باید با تهدید معتبر هسته‌ای روبه رو شود – که هنوز سخنرانی تمام نشد واژه “هسته ای ” را به ” نظامی ” تغییر داد – می گویم در هر دو مورد غلط می کنید.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه امروز تحلیلگران فهمیده‌اند هر گونه جنگ و حمله سخت افزاری نسبت به جمهوری اسلامی پذیرفته نیست، ادامه داد: ما هر روز یک سامانه موشکی رونمایی می‌کنیم و فضا، دریا و زمین در اختیار جمهوری اسلامی است و هیچ گاه ترقه‌بازان نمی‌توانند در برابر جمهوری اسلامی قدعلم کنند.
امام جمعه رشت اظهار داشت: آن روزی که در جنگ تحمیلی هشت ساله تنها سیم خاردار و سلاح برنو داشتیم، دشمن نتوانست یک وجب از خاک کشور را بگیرد؛ امروز که موشک‌های بالستیک داریم قدرت دارید؟ یک موشک از ما می‌تواند تلاویو را با خاک یکسان کند و دنیای خودشان را بر سر خودشان بریزد.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز از قدرت شگفت‌انگیزی برخوردار است، افزود: امروز ملت عظیمی داریم که از قدرت‌های ‌پوشالی هراسی ندارند و جمهوری اسلامی امروز با ابهت و قدرتی بیش از گذشته ایستاده و برای هیچکس سر تعظیم فرود نخواهد آورد.
نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش به یمن اشاره کرد و گفت: حدود ۹ سال است که دولت عربی به رهبری عربستان سعودی، جبهه عبری به فرماندهی صهیونیسم غاصب و جبهه غربی به رهبری آمریکا به کشور ضعیف اقتصادی یمن حمله کرد اما این کشور ضعیف، آنان را درمانده کرد و جبهه مقاومت شکل گرفت.
آیت الله فلاحتی ادامه داد: از سال ۲۰۲۳ جمهوری اسلامی وساطت کرد آتش بس شود؛ پذیرفتند دو کشور مراودات و روابطی داشته باشند تا ریشه‌های جنگ خانمانسوز خشکانده شود؛ یمن از ایران اسلامی درس گرفت و پیروز شد.
خطیب جمعه رشت با تبریک در پیش بودن ولادت پیامبراعظم(ص) گفت: میلاد و مبعث رسول اکرم (ص) هدیه به جامعه بشری و اسلام هدیه بزرگ خدا برای بشریت است.
آیت الله فلاحتی افزود: دنیای امروز دروغ می گویند که از خود چیزی دارند بلکه آنچه دارند به دلیل وجود پیامبران و بویژه حضرت محمد(ص) است و خدای بزرگ در قرآن از وجود پیامبر(ص) برای جامعه بشری به عنوان یک منت یاد می کند.
وی همچنین اظهار کرد: امام جعفر صادق (ع) بنیانگذار مکتب جعفری است که آنچه فقها از دانش فقه، کلام، اصول، تفسیر و تاریخ دارند از ایشان دارند که بیش از چهارهزار شاگرد تربیت کردند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *