11:43 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • نماینده ولی فقیه در استان گیلان :
    امنیت مولفه‌ مهم زندگی و مایه آرامش انسان است

نماینده ولی فقیه در استان گیلان :
امنیت مولفه‌ مهم زندگی و مایه آرامش انسان است


کیمیای شمال – نماینده ولی فقیه در استان گفت: امنیت یکی از مولفه‌های مهم در زندگی و مایه آرامش انسان است.
به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ آیت‌الله “رسول فلاحتی” نماينده ولي فقيه در استان در ديدار با فرمانده و جمعي از مسئولان انتظامي گيلان كه به مناسبت هفته انتظامی صورت گرفت، ضمن تبریک این هفته به کارکنان خدوم انتظامی با اشاره به حدیثی از امام زین العابدین (ع) که فرمودند سربازان به اذن خدا دژها و قلعه‌‌های مردمند، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی از ظرفیت خودش برای حراست از مرزهای جغرافیایی کشور استفاده کرده و هیچ حرکت موزیانه نظامی و غیر نظامی بر علیه جمهوری اسلامی نمی‌تواند در آن سوی مرزها وجود داشته باشد این بدین معنی است که جمهوری اسلامی از امکانات خودش در حد توان استفاده می‌کند.
وی با بیان اینکه قرآن می‌فرماید خود و دیگران را برابر دشمنان‌تان تا جایی که توان دارید، آماده کنید، افزود: هرجایی که مردم و مدیران با یاد خدا حرکت کردند، موفق بودند و در هر کجا که برای خودنمایی حرکت کردند، شکست خوردند.
امام جمعه رشت در ادامه با اعلام اینکه باید تمام کارهای ما با یاد خدا و برای او باشد، بیان داشت: در کنار هر سختی یک آسانی وجود دارد که این سنت خداوند برای انسان است.
آیت الله فلاحتی موفقیت در جنگ تحمیلی و برخورد با قدرت‌های جهانی، سازش کاران و دشمنان داخلی جمهوری اسلامی را مرهون رهبری با خدا و مومن دانست.
نماينده ولي فقيه در گیلان با تاکید بر اینکه امنیت یکی از مولفه‌های مهم در زندگی و مایه آرامش انسان است، افزود: آسایش و آرامش حاکم در جامعه مرهون رشادت و تلاش‌های مخلصانه فرزندان این مرز و بوم است که در راه حفظ نظم و آرامش لباس سبز خدمت و ایثار بر تن کرده‌اند.
وی با اشاره به توانمندی مجموعه انتظامی در تمامی زمینه‌ها، گفت: مردم از مجموعه انتظامی راضی هستند، اما قانع نیستند چون می‌بینند پلیس توانمندی‌هایش بیشتر از این است.
سردار “عزیزاله ملکی” فرمانده انتظامی استان گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه شعار هفته انتظامی سال 1402 “شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار” است، اظهار داشت: پلیس خدمت‌گزار و تامین کننده امنیت آحاد مردم است.
این مقام ارشد انتظامی در پایان با تاکید بر حمایت مسؤلان از مجموعه انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت جامعه، گفت: امنیت اجتماعی مطلوب بدون داشتن شهروندان قانون‌مدار و مسئولیت پذیر امکان‌پذیر نیست.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *