05:32 - May 16, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

صدور اخطار پلمب برای تالار‌های پذیرایی متخلف در گیلان


کیمیای شمال – جانشین فرمانده انتظامی استان از صدور اخطار پلمب برای 12 تالار پذیرایی متخلف در سطح استان توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان خبر داد و گفت: این واحدهای صنفی، ضوابط انتظامی مربوط به برگزاری مراسمات را رعایت نكرده‌اند.
سردار “حسین حسن‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: برپایی هرگونه مراسم، همایش و جشن در واحدهاي صنفي مستلزم دریافت مجوز از اداره نظارت بر اماکن عمومی و رعایت ضوابط و مقررات از سوی متصدیان اين صنوف می‌باشد.
وی در ادامه با بیان اینکه ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در یک هفته اخیر با اعزام گشت‌هایی به شهرستان‌های لنگرود، لاهیجان، خمام، شفت و فومن اقدام به بازدید از 354 تالار پذیرایی کردند، افزود: در این بازدیدها به 217 واحد تذکر ابلاغ، از 42 واحد تعهد اخذ و برای12 واحد دیگر هم به دلیل هنجارشكني و عدم رعایت ضوابط انتظامی مربوط به برگزاری مراسمات، اخطاریه پلمب صادر شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان گيلان به اجرای طرح‌هاي مختلف انتظامي و نظارت بر اصناف در راستاي جلوگيری از تخلفات صنفي اشاره كرد و اذعان داشت: مجموعه انتظامی با افراد سودجو که باعث هنجارشکنی می شوند، برخورد قانونی می كند.
اين مقام انتظامي در پایان با اعلام اینکه افراد متخلف برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند و واحدهای صنفي آنها برابر وقت تعیین شده پلمب خواهند شد از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، موضوع را به مركز فوريت‌های پليسي 110 اطلاع دهند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *