19:45 - May 20, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

بيش از 21 تن چوب‌ قاچاق در توقیف پلیس صومعه‌سرا


کیمیای شمال – فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از کشف 21 تن و 110 کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “امیر وهاب‌زاده” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به اینکه قاچاق چوب و قطع غيرمجاز درختان جنگلی به تاراج بردن ثروت ملی است، اظهار داشت: پليس با تمام توان با متجاوزان حریم منابع طبیعی و جنگل‌ها برخورد می‌کند.
وي در ادامه با بیان اینکه طرح مبارزه با قاچاقچیان چوب به مدت 3 روز در صومعه‌سرا اجرا شد، افزود: ماموران انتظامي در این مدت با انجام اقدامات پلیسی حين کنترل وسايل نقليه عبوري در محورهای مواصلاتی این شهرستان، یک دستگاه کامیون، 6 دستگاه خودرو باري نيسان و 5 دستگاه خودرو پیکان وانت حامل چوب را متوقف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان صومعه‌سرا از کشف 21 تن و 110 کیلوگرم چوب جنگلي قاچاق در بازرسي از اين خودروها با همکاری منابع طبیعی خبر داد و بیان داشت: در اين راستا 12 متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
این مقام انتظامی با اعلام اینکه چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تحویل داده شد، تصریح کرد: كارشناسان ارزش اين كشفيات را یک میلیارد و 160 ميليون ريال برآورد كردند.
سرهنگ وهاب‌زاده در پايان خاطرنشان كرد: حفاظت از منابع طبيعى یک وظيفه همگانی است و مردم مي‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانونی قاچاقچيان، مراتب را در اسرع وقت از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *