18:45 - May 21, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

خون پاک شهدا تضمین کننده پیروزی حق و حقیقت است

کیمیای شمال – جانشین فرمانده انتظامی استان در مراسم گرامیداشت پنجمین سالگرد شهید مدافع نظم و امنیت شهید “حسن پاینده ” در لاهیجان گفت: خون پاک شهدا تضمین کننده پیروزی حق و حقیقت بر دنیای پوشالی و دروغین دشمنان است.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبری کیمیای شمال؛ سردار “حسین حسن پور” در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 456 شهید انتظامی استان گیلان و یادواره 30 شهید انتظامی شهرستان لاهیجان و  پنجمین سالگرد شهید مدافع نظم و امنیت”شهید حسن پاینده” که با حضور مسئولان انتظامی، همکاران شهید و تنی چند از مسئولان و مردم در روستای امامده بخش رودبنه شهرستان لاهیجان برگزار شد، گفت: هر چند در دوران حاضر کشور درگیر جنگ نیست اما دفاع همچنان ادامه دارد و این شهید بزرگوار در مسیر احیاء ارزش‌های اسلامی به آرزوی دیرینه‌اش یعنی شهادت نائل شد.

وی با بیان اینکه شهدای انتظامی در صف اول حفظ امنیت کشور قرار دارند، افزود: امروز همچون گذشته پلیس برای دفاع از ارزش های دینی و  برقراری امنیت در کشور جانفشانی می‌کند تا مردم ایران بدون هیچ دغدغه‌ای بتوانند در کمال آرامش و امنیت روزگار بگذرانند.

این مقام انتظامی با اشاره به برنامه ها و اهداف دشمنان در راه مبارزه با اسلام و ارزش های دینی خاطر نشان کرد: خون پاک شهدا تضمین کننده پیروزی حق و حقیقت بر دنیای پوشالی و دروغین دشمنان است و این مبارزه تا ظهور حضرت مهدی (عج ) توسط سربازان ایشان در همه جبهه ها ادامه دارد.

سردار حسین پور با بیان اینکه همواره باید قدردان فداکاری‌های شهیدان و خانواده صبور آنان بود، خاطرنشان کرد: یکی از مصادیق قدردانی و تقدیر از شهیدان و خانواده‌های صبور آنان ادامه دادن راه شهدا و پاسداری از امنیت کشور است که با خون پاک و مقدس شهیدان به ثمر نشسته است.

گفتنی است، در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خانواده معظم شهدا و اجرای سرود توسط کودکان گروه ” ضحی ” حاضران با مداحی ” حاج میلاد پاینده ” به سینه زنی و عزاداری پرداختند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *