13:35 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

دستگیری 61 سارق در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌ در گیلان


کیمیای شمال – رئيس پلیس آگاهی استان از اجراي طرح عملياتی مبارزه با سارقان وسایل نقليه و کنترل پارکینگ‌ها در گيلان خبر داد و گفت: در مدت زمان اجرای اين طرح، 57 سارق و 4 مالخر شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ “عليرضا‌ حدادی” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبرى پليس با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.
وی در ادامه گفت: در پي ابلاغ اجراي طرح عملياتي 3 روزه مبارزه با سارقان سرقت های خرد در گيلان، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس آگاهى استان و شهرستان‌هاي استان قرار گرفت.
رئيس پليس آگاهى استان گيلان با بيان اينكه در مدت اجراي این طرح، كارآگاهان با انجام اقدامات فني و عملیاتی، تعداد 57 سارق و 4 مالخر را شناسايي و دستگير كردند، بیان داشت: تعداد 70 فقره پرونده در این رابطه كشف شد.
این مقام انتظامی در پايان به معرفی سارقان براي سير مراحل قانونی به مرجع قضائی اشاره كرد و از مردم خواست براي پيشگيري از وقوع سرقت‌ ضمن توجه به هشدارها و توصيه‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشكوك، مراتب را براي پيگيري از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *