14:23 - April 29, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

دیدار ملوان و پرسپولیس با حضور بانوان برگزار می‌شود

کیمیای شمال – مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان گفت: بانوان هم می‌توانند با حضور در ورزشگاه زنده‌یاد سیروس قایقران بندرانزلی، از نزدیک نظاره‌گر بازی تیم های ملوان و پرسپولیس باشند.

علیرضا وهابی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با درخواست باشگاه ملوان بندرانزلی و موافقت سازمان لیگ برای حضور بانوان در دیدار این تیم مقابل پرسپولیس موافقت شد و ۵۰۰ سهمیه برای بانوان در این بازی درنظر گرفته شده است.

وی افزود: این تعداد از بانوان می‌توانند با تهیه بلیت که توسط سامانه باشگاه ملوان بندرانزلی ارائه می‌شود، به ورزشگاه بیایند تا از نزدیک نظاره‌گر دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و پرسپولیس باشند.

وی اضافه کرد: همچنین ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه، طبق قانون سازمان لیگ در اختیار طرفداران تیم میهمان(پرسپولیس) و مابقی ظرفیت ورزشگاه،در اختیار طرفداران ملوان قرار می گیرد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان به گروه داوری این بازی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: سیدوحید کاظمی به عنوان داور بازی تیم‌های ملوان و پرسپولیس انتخاب شد، همچنین محمدرضا منصوری و یعقوب سخندان به عنوان کمک داور، مهرداد خسروی به عنوان داور چهارم و فریدون اصفهانیان به عنوان ناظر گروه داوری در این مسابقه حضور خواهند یافت.

وهابی خاطرنشان کرد: امیدواریم که شاهد یک بازی زیبا و تماشاگرپسند از سوی هر ۲ تیم ملوان و پرسپولیس در دیدار فردا باشیم؛ همچنین از طرفداران ۲ تیم نیز درخواست داریم که در این بازی فقط تیم خود را تشویق کنند.

تیم‌های فوتبال ملوان و پرسپولیس از ساعت ۱۶ فردا(یکشنبه) در هفته هشتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار می گیرند.

در جدول رده‌بندی این مسابقات، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب ۱۵ امتیاز از ۶ مسابقه در رتبه دوم و ملوان بندرانزلی با انجام هفت مسابقه و کسب ۱۱ امتیاز در رتبه هفتم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این رقابت‌ها قرار دارند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *