09:46 - April 28, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مدیر تربیت بدنی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خبر داد؛
    برگزاری مسابقات ورزشی در سطح بین دانشکده‌ای برای نخستین بار در دانشگاه علوم پزشکی گیلان

مدیر تربیت بدنی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خبر داد؛
برگزاری مسابقات ورزشی در سطح بین دانشکده‌ای برای نخستین بار در دانشگاه علوم پزشکی گیلان

کیمیای شمال – مدیر تربیت بدنی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ آذر و گرامیداشت روز دانشجو، از برگزاری مسابقات دانشجویی بین دانشکده‌ای برای نخستین بار در دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ رحیم عبدسنبلی-مدیر تربیت بدنی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه  علوم پزشکی گیلان در این خصوص ، اظهار کرد ؛  با مشارکت  انجمن‌های ورزشی دانشجویی و در راستای اجرای طرح تحول ورزش دانشجویی که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور اعلام شده است، به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ آذر و گرامیداشت روز دانشجو، برای نخستین بار مسابقات دانشجویی در سطح مسابقات بین دانشکده‌ای در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار می شود.
وی  ادامه داد ؛ هدف از برگزاری این مسابقات، فعال کردن تعداد بیشتری از جمعیت دانشجویان در حوزه‌ ورزش و همچنین، سلامتی و ترغیب آنها به انجام فعالیت‌های ورزشی در کنار تحصیل علم است .
مدیر تربیت بدنی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با اشاره به استقبال دانشجویان و معرفی تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات، تصریح کرد ؛ خدا را شاکر هستیم که دراین دوره از برگزاری مسابقات فوتسال، طی استقبال بی‌نظیر دانشجویان، ۱۵۰ تن از  دانشجویان پسر درقالب ۱۶ تیم از  دانشکده‌های تابعه دانشگاه ، شرکت نمودند.
عبدسنبلی در ادامه با اشاره به نتایج قرعه‌کشی انجام شده، تصریح کرد؛ در این  مسابقات ، ۴ تیم از دانشکده پرستاری،۴ تیم از دانشکده پزشکی۲ تیم از دانشکده لنگرود،۲ تیم از دانشکده داروسازی ،۲ تیم از دانشکده بهداشت،۱ تیم از دانشکده دندان‌پزشکی و
۱ تیم از دانشکده پردیس بین الملل انزلی ، حضور خواهند داشت.
مدیر تربیت بدنی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ضمن تشریح رشته‌های ورزشی در این رقابت‌ها ، گفت ؛ در بخش دانشجویان دختر، مسابقات والیبال، طناب‌کشی، فوتبال رومیزی، طناب‌زنی و در بخش دانشجویان پسر، مسابقات فوتبال رومیزی، فوتسال، طناب‌زنی و طناب‌کشی برگزار می‌ شود.
وی در پایان یادآور شد؛ به زودی در راستای اجرای طرح جامع تحول ورزش دانشگاه‌ها، شورای ورزش دانشگاه که متشکل از رئیس دانشگاه به عنوان رئیس شورای ورزش دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به عنوان نائب رئیس شورا و مدیر امور تربیت بدنی به عنوان دبیر شورا می‌باشند، تشکیل خواهد شد.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *