19:22 - May 15, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • استاندار در شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:
    پیروزی مقاومت و زوال صهیونیست‌ها مرهون خون شهداست

استاندار در شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:
پیروزی مقاومت و زوال صهیونیست‌ها مرهون خون شهداست

کیمیای شمال – استاندار گیلان گفت: وحدت و پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم جعلی صهیونیستی مرهون خون شهدای ماست و جبهه مقاومت راه و رسم شهدای ما را الگوی خود قرار داده است.

 به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ اسدالله عباسی عصر دیروز (چهارشنبه) در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان، اظهار کرد: به برکت خون شهدا وحدت در جبهه مقاومت جواب داده و اسلام با وجود شرایط خفقان رسانه‌ای که دشمنان و استکبار جهانی ایجاد کرده، در جهان فراگیر شده است.

وی افزود: امروز این موج ایجاد شده از اسلام خواهی و استکبار ستیزی به هیچ وجه فروکش نخواهد کرد و زوال استکبار جهانی را شاهد خواهیم بود و همه این دستاوردها مرهون خون شهدای ماست.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: از اینرو باید بیش از پیش به فرهنگ ایثار و شهادت توجه داشته باشیم و با توجه به اینکه شهدا چراغ راه ما هستند، باید تلاش کنیم که همیشه این مسیر روشن بماند و الگوی ما باشد.

استاندار گیلان به استفاده از همه ظرفیتها برای تکمیل موزه دفاع مقدس در گیلان اشاره و بیان کرد: همه زیرساختهای این مجموعه باید به سرعت احداث و تکمیل شود تا در بهره برداری آن با مشکل مواجه نشویم.

عباسی در ادامه به موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: در شرایط تحریم‌های ظالمانه، ناوشکن دیلمان به ناوگان شمال نیروی دریایی ملحق شد که خود یکی از افتخارات کشور است.

وی اضافه کرد: ناوشکن دیلمان یکی از پیشرفته‌ترین ناوشکن‌های کشور است که توسط متخصصان ایرانی احداث شده و امروز کشور ما قادر به ساخت بهترین و مجهزترین تسلیحات نظامی است.

وی تصریح کرد: تمامی این موفقیت‌ها نشات گرفته از رشادتها ایثارگران و خونهای پاک شهدای گرانقدر ماست و به همین دلیل باید قداست و جایگاه شهدا را بیش از پیش حفظ کنیم و نسل امروز را بیشتر با آرمانهای شهدا آشنا سازیم.

*موزه دفاع مقدس گیلان در چهار فاز احداث می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان نیز در این جلسه اظهار کرد: موزه دفاع مقدس یکی از مطالبات مردم و خانواده شهداست که فاز نخست آن در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

حسن حبیبی افزود: این مرکز در چهار فاز به بهره برداری می رسد و امید است با همت و تعامل همه مدیران این مجموعه در سطح کیفی بالایی مورد بهره برداری قرار گیرد چون این موزه فرهنگی، برای عموم مردم است و تلاش بر آن است اسناد و آثار شهدا نیز به این مرکز انتقال یابد.

وی بیان کرد: هدف آن است با راه اندازی این مرکز، نسل جدید را با ایثارگری‌های رزمندگان بیشتر آشنا شوند چنانکه روایتگری در کنار ارائه آثار تاریخی برای جوانان و نوجوانان اثر بیشتری داشته باشد تا نسل امروز بهتر رشادتهای رزمندگان را درک کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *