20:42 - May 20, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان در دیدار صمیمانه با کارکنان روابط عمومی و ورزش مطرح کرد:
    نقش قابل توجه روابط عمومی در پیشبرد اهداف شركت

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان در دیدار صمیمانه با کارکنان روابط عمومی و ورزش مطرح کرد:
نقش قابل توجه روابط عمومی در پیشبرد اهداف شركت

کیمیای شمال – کارکنان دفتر روابط عمومی و ورزش با حضور در دفتر دشت بزرگ مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با وی دیدار نمودند.

به گزارش روابط عمومی برق منطقه ای گیلان، رضا احمدی مدیر دفتر روابط عمومی ضمن خیر مقدم به محمود دشت بزرگ به معرفی و تبیین ماموریتها و وظایف کارکنان دفتر روابط عمومی و اهم فعالیت های دفتر  از قبیل اطلاع رسانی ، آگاهی بخشی مدیریت بهینه مصرف برق، ارتباطات و تشریفات و … پرداخت و ابراز امیدواری کرد در سایه رهنمودهای دشت بزرگ در آینده شاهد عملکرد شایسته تر دفتر روابط عمومی باشیم.
دکتر دشت بزرگ ضمن آشنایی با کارکنان و تقدیر از زحمات همکاران روابط عمومی، به نقش پر رنگ روابط عمومی در انعکاس فعالیت های شرکت  اشاره و به اهمیت قابل توجه روابط بهینه درون سازمانی و برون سازمانی این نهاد به عنوان پل ارتباطی بین شرکت و ذینفعان جامعه به عنوان مخاطبین اصلی تاکید نمود .
وی نقش قابل توجه روابط عمومی در عصر تکنولوژی، در پیشبرد اهداف شرکت و همچنین برقراری راه های ارتباطی قوی و به روز، فی مابین واحد ها را مورد تاکید قرار دارد و افزود: امروزه با تغییر مدیریت ها، روشهای کاری نیز تغییر می یابد و با گسترش ارتباطات در حوزه های مختلف ، وظیفه مهمّی در جهت ارتباطات دوسویه و مناسب با جامعه مخاطبین برعهده روابط عمومی می باشد.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان اظهار امیدواری کرد تا با همیاری سایر معاونتها و مدیریتهای شرکت، دفتر روابط عمومی بتواند به اهداف مهم خود که بخشی از آن اطلاع رسانی و انعکاس اقدامات و فعالیتهای شرکت می باشد، دست یابد.
بر اساس این گزارش کارکنان دبیرخانه هیات ورزش برق منطقه ای گیلان نیز در این دیدار حضور داشتند و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل برق منطقه ای گیلان ضمن آشنایی با آنها خواستار ارائه خدمات ورزشی با کیفیت به کارکنان برق گیلان شد.
دشت بزرگ ابراز امیدواری کرد: با تلاش ها، برنامه ریزی و اقدامات شایسته ای که در آینده شاهد آنها خواهیم بود بتوانیم در سطوح استانی و کشوری شاهد ارتقا ورزش در رشته های مختلف باشیم.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *