14:25 - May 16, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

بازداشت عاملان رعب و وحشت و سلب آسایش عمومی


کیمیای شمال – فرمانده انتظامی شهرستان فومن از دستگيری 2 نفر اراذل و اوباش سابقه‌دار که باعث رعب و وحشت مردم و موجب سلب آسایش عمومی شده بودند، خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سرهنگ “حمیدرضا فیضی” با تاكيد بر اینکه اقدامات و رفتارهاي اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می شود به نارضايتى مردم در اين خصوص اشاره كرد و اظهارداشت: تحت هیچ شرایطی نبايد اجازه داد اين افراد نظم و امنیت جامعه و آسايش و آرامش مردم را برهم بزنند.
وی در ادامه با بیان اینکه به منظور ارتقاء امنيت اجتماعي، طرح پیشگامان 4 به مدت یک روز با هدف برخورد با مخلان نظم و امنیت در شهرستان فومن اجرا شد، افزود: در این خصوص 2 نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار که با ایجاد رعب و وحشت سبب مزاحمت برای شهروندان و اخلال در نظم عمومي می‌شدند، دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان فومن از معرفی این افراد شرور 24 و 33 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: متهمان دارای چند مورد سابقه از جمله نزاع، ضرب و جرح، شرب خمر، خفت‌گیری، نگهداری مواد و اخلال در نظم عمومي هستند.
این مقام انتظامی در پايان با اعلام اینکه دستگیری این افراد که با اعمال مجرمانه خود موجبات سلب آسایش و آرامش شده بودند، رضایت و قدردانی مردم را در پی‌داشت، خاطرنشان کرد: پلیس به صورت شبانه‌روزی برای تامین و ارتقاء احساس امنیت در جامعه تلاش می‌کند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *