20:36 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • استاندار گیلان در جمع مردم رشت در محکومیت جنایت تروریستی کرمان:
    مسیر و مکتب حسینی حاج قاسم با ترورهای کور متوقف نمی شود

استاندار گیلان در جمع مردم رشت در محکومیت جنایت تروریستی کرمان:
مسیر و مکتب حسینی حاج قاسم با ترورهای کور متوقف نمی شود

کیمیای شمال – استاندار گیلان گفت: دشمنان این ملت و کشور بدانند با این ترورهای کور راه و مکتب حاج قاسم سلیمانی عزیز متوقف نمی شود و مردم ما منسجم تر و مقاومتر در این مسیر حرکت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ اسدالله عباسی دیروز جمعه در جریان راهپیمایی مردم شهیدپرور رشت در محکومیت جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان که بعد از نماز جمعه برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگاران عنوان کرد: مردم می دانند اندیشه و راه حاج قاسم سلیمانی که برگرفته از مسیر و مکتب سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) است هیچ گاه بسته نمی شود و دشمنان هم با جنایات و ترورهای کور نمی توانند این مسیر را تغییر دهند.

وی عنوان کرد: حاج قاسم خود نماد و عامل همبستگی این ملت است و هر روز که می گذرد این مسیر را مقتدرتر وتوانمندتر و با ثبات تر ادامه می دهیم و به قله نزدیک شدیم.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: در مسیر و مکتب حسینی ناامیدی و خستگی جایی ندارد و در سایه رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری راه و مکتب شهدا و امام راحل و شهید سلیمانی ها تا نابودی و زوال دشمن ادامه می یابد و مردم جشن پیروزی را شاهد خواهند بود.

استاندار گیلان همچنین در پی شهادت جمعی از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان؛ با صدور پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی کرمان؛ شهادت جمعی از مردم عزیز کشورمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

در پیام دکتر اسدالله عباسی آمده است: خبر حادثه‌ اندوهبار و جانکاه شهادت جمعی از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به دست تروریست‌های مزدور، موجب تاسف و تالم شد و بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان خبیث ملت سرافراز و شهیدپرور ایران اسلامی را نمایان ساخت.

در بخش دیگری از پیام نماینده عالی دولت در گیلان تاکید شده است: تروریست‌های کوردل به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی اسرائیل، این سیاه‌دلان قسی‌القلب و اربابان آدم‌کش آن‌ها که از سردار مقاومت و تربیت یافته اسلام ناب محمدی و مکتب امام خمینی(ره) شهید حاج قاسم عزیز و شهیدان و مجاهدان محور مقاومت کینه  عمیق دارند، از برگزاری مراسم سالگرد شهادت این اسوه ایثار و شهادت هم واهمه دارند، باید بدانند ملت سرافراز ایران اسلامی تحت امر ولایت فقیه و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی، هیچ زمانی به دلیل وقوع اینگونه تحرکات مذبوحانه از آرمان‌های مقدس خود و عشق ورزیدن به مسیر و راه نورانی شهدا، سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و حاج قاسم عزیز، دست نخواهند کشید.

تظاهرات محکومیت جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان دیروز جمعه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) رشت با حضور آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت و دکتر اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان و حضور پرشور اقشار مختلف مردم شهیدپرور و ولایتمدار در مرکز استان برگزار شد.

در این تظاهرات که همزمان با سراسر کشور در شهرستان‌های مختلف استان گیلان نیز برگزار شد؛ مردم ضمن ابراز تاسف از شهادت مظلومانه جمعی از زائران مراسم سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز و آرزوی سلامتی برای مجروحان این حادثه تروریستی؛ با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل خواستار برخورد قاطع و جدی با مسببان این جنایت بزرگ در روز ولادت حضرت زهرا(س) و مراسم شهید سلیمانی شدند.

آنان همچنین با بیان اینکه دشمنان بزدل و ترسو از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی هراس دارند، تاکید کردند که راه امام خمینی (ره) و شهدای عزیز تحت منویات مقام معظم رهبری همچنان ادامه دارد تا پرچم مقدس جمهوری اسلامی به ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) متصل شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *