04:27 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بمناسبت روز شهدای دانشجو

کیمیای شمال – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، ضمن گرامیداشت روز شهدای دانشجو، گفت: شهدای دانشجو، سنگر علم و دانش را با سنگر دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی پیوند زدند و مجاهدانه در این راه به شهادت رسیدند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(گیل وب دا)؛ در پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است:

حماسه‌ی هویزه در ۱۶ دی‌ماه 1359 به فرماندهی شهید علم‌الهدی و مجاهدت همرزمان دانشجویش، یادآور حماسه ای دیگر از حضور پرشور و انقلابی دانشجویان در جبهه های دفاع مقدس است.

دانشجویانی که با  مجهز شدن به سلاح علم و ایمان، سنگر علم و دانش را با سنگرهای دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی پیوند زدند و مجاهدانه در این راه به شهادت رسیدند.

در تاریخ مبارزات دانشجویی، همواره شاهد مجاهدات و از خودگذشتگی دانشجویان در عرصه های مختلف علمی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و … برای برقراری عدالت، ثبات و امنیت بوده ایم.

بی تردید در این برهه از زمان، که دولت های استکباری، ارزشهای اسلامی و انسانی  را هدف قرار داده و بیرحمانه به کشتار مردم بی گناه دست می زنند، هوشیاری و بصیرت دانشجویان بیش از پیش لازم و ضروری است تا با تاسی از شهدای کربلا، درس مقاومت و آزادگی را به جوانان آزادیخواه بیاموزند.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز شهدای دانشجو، بار دیگر شهادت مظلومانه زائران مزار شهید سپهبد قاسم سلیمانی بویژه  دانشجویان و دانش آموزان در حادثه تروریستی کرمان را تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال، نابودی کامل حاکمان جنایتکار و تروریست  و در راس آنها، امریکای جنایتکار و اسراییل غاصب را مسالت دارم.

دکتر محمدتقی آشوبی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *